Vis full versjon : Noen som har fått innvilget selvvalgt KS på A - Hus ?
Tok planlagt KS på den kommende storesøster på grunn av seteleie. Under inngrepet fikk jeg vite at seteleie skyltes at jeg har hjerteformet livmor.
Jeg vil ha KS på nestemann også . Har lest en del på nettet og vet at jeg ikke har lovmessig krav på det, men det bør vel telle at jeg har et tidligere KS- hjerteformet livmor og fødselsangst ?
Noen med lignede erfaringer eller innvilgede selvvagte KS ?
Skal til jordmor i morgen for å få henvisning til A-Hus om KS - gruer med veldig til det, men skal være fast og bestemt ( vet at det er på A-Hus den endelige avgjørelsen skal tas av en lege :angst:)
Camilla82
27-02-2008, 09:33
Dytter på denne jeg.. Jeg skal på A hus i morgen for samtale ang ks, gruer meg og er spent. Får man svar der og da?
Jeg har en ødelagt lukkemuskel fra sist fødsel da gutten ble tatt med tang, har store plager daglig enda
Felicity
12-03-2008, 00:10
Dytter på denne jeg.. Jeg skal på A hus i morgen for samtale ang ks, gruer meg og er spent. Får man svar der og da?
Jeg har en ødelagt lukkemuskel fra sist fødsel da gutten ble tatt med tang, har store plager daglig enda
Hei.
Hvoran har det gått med dere begge forresten?
Jeg får ks p.g.a at jeg revnet så fælt forrige fødsel og at ullevål(som jeg da fødte på, har anbefalt det)
Camilla82
12-03-2008, 17:44
Hei, det gikk veldig bra for meg på samtalen, var ikke spørsmål engang,var jeg og en lege, han forklarte om inngrepet osv. Så jeg slapp å "legge" fra hvorfor,for det forsto han nok etter å ha lest papirene mine.
Jeg har ikke fått time før 10 april. Huff,det virker så lenge til. Prøvde å ringe A - hus før påske men fikk ikke noe time før. Veslejenta har fortsatt ikke snudd seg , så kanskje det blir seteleie en gang til. ( det sa de på føden etter førstemann at det trolig ble det ved en senere graviditet på grunn av hjerteformet livmor ) Så hvis det blir seteleie igjen så er det ikke så mye å diskutere - da blir det hvertfall keisersnitt.....
Jeg skal til samtale om KS den 8. april og jeg gruer meg som bare fy for at jeg ikke skal bli tatt på alvor :nemlig:
Camilla82
26-03-2008, 13:30
Dere må oppdatere hvordan det har gått da ;) Det går nok fint :jupp:
Har vært til samtale med en veldig hyggelig lege. :bryn: Det gikk kjempefint - gruet meg veldig. Satte meg ned på rommet med veldig høy puls :shock:. Men legen sa det rett ut, " Ja da får du det "! Gjett om jeg ble lettet :jupp: Trodde jeg måtte argumentere og diskutere men det gikk så bra. Tror jeg gikk 10 cm høyere ut fra det undersøkelsesrommet. Så nå er det bare 4 uker igjen til termin, og får brev i løpet av en ukes tid om dato for Ks . Det er både spennende og skummelt på en gang :rabla:Nå ble det plutselig så kort tid til det blir kaos med ny baby og en spent storesøster på en gang :jupp:
Jeg var også til samtale på onsdag og fikk beskjed om at om jeg fortsatt ville ha KS når jeg var kommet til uke 36 fikk jeg det innvilget :jupp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.