PDA

Vis full versjon : Skarpe smerter sentrert nedover i bekkenet... Kan noen hjelpe med råd???

Tussi
26-02-2008, 22:46
Hei dere...

Jeg er nå i uke 32 og mens jeg var på jobb i kveld fikk jeg noen intense skarpe smerter nedover i bekkenet... Det kjentes ut som baby'n prøvde å tråkke seg gjennom og ned. Jeg har hatt små svake tendenser til smerter der før men ikke sånne som i kveld. Jeg gikk hjem fra jobb pga dette. Har snakket med føden men hun mente det var ikke noe fare med barnet heller med meg og med bekkenet mitt mente hun. Men jeg har symfyseløsning, smerter i bekkenet og vondt i ryggen fra før av. Dette var noen helt andre smerter enn det. Men hun på føden stod fast på sitt da så jeg vet ikke. Jeg skal ringe fastlegen min i morgen tidlig å få en akutt time uansett da men...

Jeg jobber i butikk og det er et veldig hardt fysisk yrket. Jeg blir jo skånet for en del nå da pluss at jeg er sykmldt 50% men jeg står og går likevel mye. Jeg får jo kun sitte i pausen min. Jeg må bøye meg mye å plukke opp klær fra gulvet hele tiden og det er veldig tungt nå kjenner jeg...

Men er det noen av dere som har noen råd eller har opplevd noe lignende smerter??? Burde jeg sykmld meg 100% tro???

Glad for alle svar jeg kan få:)