PDA

Vis full versjon : Laser og celleforandringer

CarolineG
13-03-2003, 15:53
Jeg ble laser konisert pga celleforandringer kort tid etter å ha født et velskapt gutt, (ukomplisert svangerskap). Jeg fikk høre at dette ikke ville påvirke et senere svangerskap... MEN, nå er jeg alstå gravid igjen og fikk høre i går da jeg var til kontroll at livmorhalsen min er så kort etter laser behandlingen at det slett ikke er sikkert at jeg kan bære fram et barn til! Jeg ble sykmeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro, ingen tunge løft eller andre fysiske påkjenninger. Jeg kan heller ikke løfte gutten min på 1 år! Så nå går jeg rundt og gåter og synes alt er bare kjipt! Ikke kan jeg være den mammaen jeg var til han jeg allerede har, og ikke er det sikkert at jeg kan få flere...
Noen med erfaringer?? Råd om hvordan jeg best mulig kan fungere som mamma til prinsen min uten å bære ham???

Veldig takknemlig for svar!!

Happy
13-03-2003, 16:13
forstår godt at du har det vanskelig nå :stakar:. Hva med å få en utalelse fra en lege til? Siden du har fått to så ulike svar på hvordan dette påvirker en ny graviditet, så ville i alle fall jeg ikke gitt meg før jeg fikk en ny vurdering.

Føler meg deg. Lykke til!

CarolineG
13-03-2003, 16:23
Jeg var på kontroll på føden i går. Og de skulle ta meg opp på et møte med mange leger hvor de skulle diskutere hva de skulle gjøre.... Jeg tror det holder jeg... De er jo tross alt ekspertene i akkurat dette faget. Det var en "vanlig" lege som sa at det ikke skulle ha noe å si. Men takk for svar!