PDA

Vis full versjon : Jeg kan muligens være gravid

Uregistrert
04-03-2008, 15:03
Jeg skriver anonymt her, for jeg skal spørre dere damene om litt sånn slimete greier *ler*

Jeg er på 11 dpo ca i dag og tok en test fordi jeg kunne bare ikke vente!! da jeg hadde tisset på den, så kom det fram en svak strek med en gang. (cb) Men etterhvert så bleknet streken og nå kan den knapt synes.

Man skal vel stole mest på det resultatet som er helt fra begynne med? men kan en svak strek forsvinne men man alikevel kan være gravid?

Og så har jeg MASSE slimete tykk utflod!! er det noe noen som kjenner igjen ?Er det noe man kan få når man er gravid?Det er sånn helt som el slim, kanskje litt gulere.

Ellers er jeg trøtt og har vært veldig svimmel de siste dagene. Og SUR *fnis*

Iset
04-03-2008, 15:04
Du skal ikke se på testen etter så og så mange minutter, tror jeg, for streken KAN endre seg/forsvinne ja, så det høres ut som det første resultatet ditt var det mest riktige ja. Høres ut som du er gravid faktisk. Men jeg ville tatt en test til om et par dager, for sikkerhets skyld. :)

Lita84
04-03-2008, 15:15
Det er jo HCGet som utløser streken, og HCG har du jo ikke i kroppen om du ikke er gravid. Svak eller sterk strek - en strek er en strek! Gratulerer! :blomst:

tuppmor
04-03-2008, 16:38
du er nok gravid ja, jeg testet svakt 13DPO og tok heldigvis bilde av streken for etter en stund var den borte... men er like gravid ennå!!

BabyB
04-03-2008, 16:43
Streken forsvinner etterhvert ja, men du er nok like gravid uansett ;)

LeneV
04-03-2008, 16:45
Man skal ikke se på testen etter at 10 min er gått, da er den ugyldig.
Men en strek før den tid, er en strek, så jeg vil driste meg til å gratulere. :jupp:

spire4
04-03-2008, 19:46
Strek er strek:jupp:
Men ville nok tatt en test til om et par dager med morgenurin for å være sikker....Min test ble positiv før kontrollstreken kom, og den viser fortsatt et stort pluss nå etter over 1 uke! (CB):glis: Utflod og trøtthet og svimmelhet er/kan være svangerskapstegn!