PDA

Vis full versjon : Hvilken epilator????

Lena09
11-03-2008, 11:53
Lurer på om jeg skal kjøpe meg epilator, og lurer på om noen av dere har noen å anbefale eller som jeg ikke bør kjøpe.

Fint om dere kan komme med erfaringer og evt pris.

Takk :)

bob
11-03-2008, 13:49
Jeg har en Panasonic epilator som jeg kjøpte for en billig penge på Elkjøp. Ser den ligger på nettsidene (elkjop.no) til 299,-. Den er helt OK, men tar liksom ikke helt de tynneste fineste hårene. Så dersom jeg skulle kjøpt ny ville jeg nok lagt litt mer penger i det og kjøpt en som har mulighet til å regulere hastigheten og som tar litt bedre "tak" i hårene.

Når det er sagt vil jeg absolutt anbefale å bruke epilator, det er supergreit! Det gjør j**lig vondt de første to gangene, deretter er det helt uproblematisk å bruke. Jeg har vanligvis brukt å få vokset leggene på hudpleiesalong, men det er helt unødvendig nå. Har ikke turt å bruke epilatoren på bikinilinjen eller under armene, men det lar seg sikkert fint gjøre for sånne som er litt tøffere enn meg... :knegg:

Lykke til med letingen!

Dolly
11-03-2008, 13:57
Jeg har braun exelle silk epil eller hva den nå heter.. ligger på rundt 1000 kr.. men det er fort spart inn igjen med tanke på voksing i hudpleiesalonger, og ikke tar det mye lengre tid heller

den har 3 forskjellige hoder og 2 forskjellige topper til hodene pluss barberhode, med trimmer som kan barbere hårene i optimal lengde.. de skal vel ligge på 0,2-0,5cm når man epilerer.. den har i tillegg kjølehanske som man kan bruke..

Jeg bruker den på leggene, under armene og bikinilinja og på magen nå i svangerskapet, fått så mye hår der hehe. og den er helt fantastisk.. har innebygget lys sånn man ser alle hår og napper ut kjapt og med lite smerte i forhold til den billige philips jeg hadde før..

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000Ie7KTbzZ?ProductID=79 fD4QFH1p8AAAERu18qwdog&CatalogCategoryID=8ELD4QFH3VMAAAEOv.I03xiL

bob
11-03-2008, 14:22
Den hørtes jo snasen ut! :jupp: Kanskje jeg skal oppgradere til den? Og ta steget over på bikinilinja.. :knegg:

Dolly
11-03-2008, 14:25
Den hørtes jo snasen ut! :jupp: Kanskje jeg skal oppgradere til den? Og ta steget over på bikinilinja.. :knegg:

og under armene er jo helt fantastisk, mine hår stakk ganske fort ut etter jeg hadde barbertunder armene, men nå er det jo helt glatt i mange uker

Det er ikke vondere under armene enn på leggene, tvert imot

Jorisk
11-03-2008, 14:57
Jeg fikk til jul, men har enda ikke turt å bruke den... :rødme:

Tror det er den silk epil jeg har!

Tidl. bruker
11-03-2008, 17:32
Fikk min til morsdag.
Har denne fra phillips

http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO/images/mx/hp6408_mx.jpg

Har bare brukt den en gang.
Men det gikk helt fint.
Også på bikinilinja.
Har ikke prøvd under armenne ennå.