Vis full versjon : Hvilken epilator????
Lurer på om jeg skal kjøpe meg epilator, og lurer på om noen av dere har noen å anbefale eller som jeg ikke bør kjøpe.
Fint om dere kan komme med erfaringer og evt pris.
Takk :)
Jeg har en Panasonic epilator som jeg kjøpte for en billig penge på Elkjøp. Ser den ligger på nettsidene (elkjop.no) til 299,-. Den er helt OK, men tar liksom ikke helt de tynneste fineste hårene. Så dersom jeg skulle kjøpt ny ville jeg nok lagt litt mer penger i det og kjøpt en som har mulighet til å regulere hastigheten og som tar litt bedre "tak" i hårene.
Når det er sagt vil jeg absolutt anbefale å bruke epilator, det er supergreit! Det gjør j**lig vondt de første to gangene, deretter er det helt uproblematisk å bruke. Jeg har vanligvis brukt å få vokset leggene på hudpleiesalong, men det er helt unødvendig nå. Har ikke turt å bruke epilatoren på bikinilinjen eller under armene, men det lar seg sikkert fint gjøre for sånne som er litt tøffere enn meg... :knegg:
Lykke til med letingen!
Jeg har braun exelle silk epil eller hva den nå heter.. ligger på rundt 1000 kr.. men det er fort spart inn igjen med tanke på voksing i hudpleiesalonger, og ikke tar det mye lengre tid heller
den har 3 forskjellige hoder og 2 forskjellige topper til hodene pluss barberhode, med trimmer som kan barbere hårene i optimal lengde.. de skal vel ligge på 0,2-0,5cm når man epilerer.. den har i tillegg kjølehanske som man kan bruke..
Jeg bruker den på leggene, under armene og bikinilinja og på magen nå i svangerskapet, fått så mye hår der hehe. og den er helt fantastisk.. har innebygget lys sånn man ser alle hår og napper ut kjapt og med lite smerte i forhold til den billige philips jeg hadde før..
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000Ie7KTbzZ?ProductID=79 fD4QFH1p8AAAERu18qwdog&CatalogCategoryID=8ELD4QFH3VMAAAEOv.I03xiL
Den hørtes jo snasen ut! :jupp: Kanskje jeg skal oppgradere til den? Og ta steget over på bikinilinja.. :knegg:
Den hørtes jo snasen ut! :jupp: Kanskje jeg skal oppgradere til den? Og ta steget over på bikinilinja.. :knegg:
og under armene er jo helt fantastisk, mine hår stakk ganske fort ut etter jeg hadde barbertunder armene, men nå er det jo helt glatt i mange uker
Det er ikke vondere under armene enn på leggene, tvert imot
Jeg fikk til jul, men har enda ikke turt å bruke den... :rødme:
Tror det er den silk epil jeg har!
Tidl. bruker
11-03-2008, 17:32
Fikk min til morsdag.
Har denne fra phillips
http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO/images/mx/hp6408_mx.jpg
Har bare brukt den en gang.
Men det gikk helt fint.
Også på bikinilinja.
Har ikke prøvd under armenne ennå.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.