PDA

Vis full versjon : noen som vet om en god fysioterapaut på BL i Trondheim?

Jannamor
17-03-2008, 16:51
Da er henvisningen til fysioterapi fra fastlegen i boks. Men jeg ANER jo ikke hvem som er god på bekkenløsningspalger her i Trondheim området.

Noen som vet om en god en? I sentrum eller en drøy halvtimes kjøring fra sentrum er helt ok..

Trenger noen gode tips her

Jannamor
17-03-2008, 17:47
dytte

MayaB
17-03-2008, 19:47
Jeg har vært til forskjellige fysioterapauter igjennom årenes løp, og må si at de aller beste jeg har vært borti er de på Moholt Fysioterapi. De er rett og slett geniale, spesielt en som heter Geir, han er foresten også veldig kjekk. Jeg trener der oppe fast 3 ganger i uka, og har ikke noe annet enn positive ting å si om dem.

Jannamor
17-03-2008, 19:49
skummelt med kjekke karer som skal ta på bekkenet da.. ...rødme...

ok. Tenkte meg at kanskje du visste om noen, siden vi er i samme by hihi.

har du et nummer?

Jeg stoler på deg jeg, så ringer de i morra

Jannamor
17-03-2008, 19:50
Er ikke vi like langt? Tickeren din kontra min? Jeg har justert tilbake min nå, og etter UL.. så vi skulle jo være akkurat like langt?

MayaB
17-03-2008, 22:42
Har ikke med telefon nummeret hit, men du finner dem i katalogen.
Ang. ticker så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal justere den, jeg bare tenker pluss to i forhold til amerikansk regning. Men joda, hvis vi er heldige så møtes vi på føden og kan rope i kor. :fnis: Vent litt nå....hvis man justerer tickeren blir det ikke da feil i forhold til hvor mange dager man har igjen, når vi kommer til den 6 så vil det jo da stå at vi har termindag? Jeg vil heller at nedtellinga blir riktig.

Jannamor
17-03-2008, 22:45
hehe. Jeg fant nummeret når jeg googlet de.

jeg regner da virkelig med at vi møtes før det MAYAB!!!! Vi bor i samme by, og har termin samme dag, og vi har da planlagt noen treff sånn på sikt allerede.. Når du kommer hjem på somma i nordre sa du jo.. hihi..

Men ja rope i kor på st.olavs mens vi venter på guttene våre natt til 0808 høres supert ut. Så kommer de 080808 klokken 080808? hahahahaha yeah right!!

sollia
27-03-2008, 15:01
Hei, mulig du allerede har tatt kontakt. Men jeg kan anbefale "Centrum Fysikalske Institutt", der er det både damer og en mann. Jeg har vært til han mannen og både fått fysioterapi og akupunktur. Han er veldig hyggelig:jupp:
Du kan jo google det, eller er nr. dit 73528250. Det ligger på Bakklandet.