PDA

Vis full versjon : 1 legebesøk overstått...

tigern
04-09-2002, 11:29
Jeg ble vel egentlig ikke noe beroliga... Tok alle blodprøver, urin, vekt, og blodtrykk. Ellers fylte bare legen ut helsekortet, noe jeg ikke fikk med meg, for det sto så lite der.

GU ville han vente med til neste gang, for da var jeg 14 uker. Har fått ny time 1. oktober.

Det var vel egentlig like greit, for i går våkna jeg grusom kvalm. Det kom fra begge ender, så etter legekontrollen var det bare og legge seg... Sto ikke opp før kl. var 19.00 på kvelden, og var i seng igjen etter Friends.. Trøtt som en strømpe :D

Deilig å få sove litt. I dag er jeg heller slapp i kroppen etter å ikke ha fått i meg noe særlig mat. Det lille jeg fikk ned kom jo opp igjen i dobbel dose..

Klem fra meg i 10+4

Oppsann
04-09-2002, 14:13
Mine to første legebesøk (uke 6 og 12) gikk også veldig kjapt for seg. Det er noe helt annet å komme til jordmor! Men når alt går bare greit, så er det vell ikke så mye de kan si!

Kvalmen har ikke gitt seg hos meg enda. Jeg har hatt en tendens å spy opp middagen!!! Det kan virke som om det skjer hvis jeg ikke spiser tidsnok! Det ser ut til å være en nødvendighet for meg å spise ofte, ellers går det galt! Kanskje det er slik for deg også?

Klem fra Oppsann (14+4)