PDA

Vis full versjon : Hva er dette nå da?

Malagi
20-03-2008, 23:51
Siste dagene så har det blitt noe rart øverst i magen rett opp under ribbeina på venstre side. Når jeg trekker pusten dypt, så kan jeg både høre og føle at det romler/surkler i luft. Men det kjennes liksom ikke ut som om det er i magesekk/tarmer heller egentlig Samtidig så virker det jo som det er litt langt ned til å være inni lungen...
:rabla:
Det er ikke vondt eller noe - men kan da ikke være normalt??? Virker bare som om det er en haug luft som ikke hører til og som blir presset litt rundt omkring når jeg puster dypt. Men det skjer ikke hver gang jeg trekker pusten skikkelig.

Noen som har noen anelse hva dette er for noe?:vetikke:

Tossi
21-03-2008, 00:18
Kan dessverre ikke fortelle deg hva dette er, men kan trøste deg med at du ikke er alene - jeg har hatt samme opplevelse i alle mine svangerskap, så vidt jeg kan huske.

Malagi
21-03-2008, 00:23
Kan dessverre ikke fortelle deg hva dette er, men kan trøste deg med at du ikke er alene - jeg har hatt samme opplevelse i alle mine svangerskap, så vidt jeg kan huske.

Det er vel det viktigste for meg - å få bekreftet at dette er en gravidgreie som er helt normal :p Går det bort igjen, eller varer det tiden ut?

Tossi
21-03-2008, 00:28
For meg har det vel begynt rundt uke 30 og vart svangerskapet ut...

impatient
27-03-2008, 11:31
Hehe, høres skummelt ut, men alt av involler blir jo "presset" sammen så det er vel ikke helt uvanlig at det blir ubehag, og ulyder :vetikke: