PDA

Vis full versjon : Hvordan/hva tenker/føler du om frøet?

Camelia
04-09-2002, 12:01
Her sitter storesøster-to-be på golvet ved siden av meg (mens mamma surfer :blush: ) og leker med klosser og dukker og jeg vet ikke hva. Er det en sånn en jeg har inni magen? :???: Skal det bli til en sånn en? :???: Kommer det enda en sånn en om 8 måneder? :???:

Hvordan tenker dere om det som skal bli til et barn langt der inne et sted? Hadde vært gøy å høre.

* Et barn??? Barn, du liksom... Kvalme, heter det! :spy:
* Lurer på hvem h*n er lik... :elsker:
* Et barn... Hm. Ser for meg en reke, jeg. Nesten litt creapy... :eek:
* Tenk, nå slår hjertet... :hjerter: Ungen min...
* Noe som vokser inni meg...uæææ...en alien! :gal2:
* Elsker barnet allerede, jeg! :wow:
* Lurer på hvordan kroppen min blir seende ut... :soh:
* Noe har kommet inn og det skal ut igjen, okke som... Gruer meg allerede! :birth: :eek:

Selv er jeg vel på stadiet "Tror det ikke før jeg får merke det". Hm. Lurer på om jeg må ta en test til, jeg... Kanskje en lege kan overbevise meg? :p

siw26
04-09-2002, 13:29
rundt det emnet der ja;)
Det er litt rart å tenke på at inni meg(oss) vokser det en liten spire som en dag skal ut hit til oss- og leve sammen med oss!!
Ganske så fantastisk- og ufattelig:D
Jeg gleder meg helt vanvittig til å kjenne noe- til å få en litt mere "gravid kul" på magen- til å få være gravid! Ikke bare gå her med litt "lagt på meg mage" men faktisk være gravid:klapp:

HURRA FOR ALLE OSS SOM ER GRAVIDE:findag:

Johanna
04-09-2002, 13:39
..så har jeg ikke noe særlig forhold til det.
For meg er det bare litt kvalme og noe bittelite som gjør masse rart med kroppen min og forholdet til mannen min. I tillegg har jeg skikkelig blodprøveangst og er redd for å miste det...

Sikkert en forsvarsmekanisme, vil ikke bli ordentlig knyttet til det før jeg er mer sikker på at det går bra. Beundrer dere som ikke har det slik, skulle ønske det var meg..

Men det går fremover, er i dag 8 uker og 3 dager på vei, og jeg krysser av en dag hver dag frem til de magiske datoene!

Saga
04-09-2002, 13:54
Lillingen der nede har snudd opp ned på livet mitt allerede. Styrer kroppen min og mine gjøremål for øyeblikket.........
Men det hender at jeg kikker meg på magen og sier: " Bare ta for deg du....jeg tåler det jeg....ta det du trenger og voks deg stor å sterk......"...
Morsfølelsen kommer nok til å vokse i takt med magen her i gården:D