Vis full versjon : Vite kjønnet?
I disse arbeidsledighetstider har jeg visst god tid... :uff:
Ett spørsmål: Har dere kommet så langt at dere har tatt stilling til om dere vil prøve å vite kjønnet på ordinær ul? Når den tid kommer?
Med førstemann ville Mannen gjerne vite. Jeg sa at NIX, det blir ikke aktuelt. Jeg vant. :p Men jeg lovet samtidig at dersom det ble en andremann (Mannen er selv enebarn og synes nemlig det har vært perfekt :uff: ), så skulle HAN få bestemme. Og han bestemmer nok at vi skal spørre etter kjønnet, ja. :) Faktisk synes jeg det er ok denne gangen! Første gang ville jeg overhodet ikke vite, men nå... Hva tenker dere om den saken?
Hei!
Vi ville ikke vite kjønnet når vi venta Sarah og vi er enige om at vi ikke vil vite denne gangen heller! :D
Vil ha det som en liten overraskelse, vi! :klapp:
:findag:
7+4
Hei igjen Camelia.
Ja, siden vi har så god tid om dagen, så kan vi vel sysle med sånne spørsmål.
Da vi fikk vårt første barn for 3,5 år siden ville vi gjerne vite kjønnet, men da kunne de ikke se det på ultralyden i uke 18.
På en ultralyd på Aker sykehus på termindatoen (fødselen ble satt igang en uke over terminen), spurte jeg damen, men da sa hun surt: "har du ventet så lenge, så kan du vel vente litt til!" - og sånn var det med den saken....
Jeg kunne gjerne tenke meg å få vite det denne gangen også, hvis de da kan se det.
Å jo, jeg vil veldig gjerne vite det! Er så spent ! Har en sterk følelse av at det blir jente, vet ikke hvorfor. Sambo vil også gjerne vite.
Klemz fra I am
Jeg TROR at vi vil vente.. Det er litt spennende også:)
Men, man vet aldri når vi er der- på ultralyden, kanskje vi ser? Vil se:???:
Jeg vil HELST ikke vite, ønsker å være så sterk at jeg klarer å vente til den kommer ut.. Men nå er jeg engang født nyskjerrig, og mannen vil gjerne vite det, så...
Vi får vente å se!
Johanna, 8+3
Tror jeg vil vite det denne gangen:)
Vi venter nummer fire nå og jeg har tre gutter fra før.
Sistemann fikk vi for et år siden så jeg har tatt vare på alt av klær etter han.
Har selvfølgelig mye gutteklær :)
Dersom vi mot formodning skulle få en datter, så vil jeg gjerne kjøpe typiske jenteklær til henne.
Får vi en gutt til så er det greit, da har jeg jo alt jeg trenger:) :) :)
Har bare visst kjønnet med nummer to.Det er jo spennende å vente også da.
"Alle " vil jo være med å tippe kjønnet på den lille i magen, så når man vet det så "mister" man jo den delen:)
Nå er det sikkert mange som tror at vi får et barn til for "endelig" å få jenta, men jeg blir, med hånda på hjertet, like glad om jeg får en gutt til. Synes det derfor er greit å si fra tidlig dersom vi vet at vi får en ny god -gutt:) :) :)
Klem fra Frida 9+4
Dette er det første barnet vårt, og vi er enige om at vi ikke vil vite kjønnet. Det betyr liksom ingenting om det er gutt eller jente, vi håper bare alt er bra med barnet, at det er friskt. Jeg er kjempespent, og lurer masse på om det er en liten gutt eller jente jeg har i magen, men jeg blir like glad for begge deler. Så vi venter til fødselen. - selv om det er lenge å vente + at jeg er kjempenysgjerrig!
:findag:
Selleri 7+6
Forrige gang visste vi det, denne gangen tror jeg at jeg vil vite det, men sambo er ikke helt sikker.
Det er jo så spennende selv om en vet!!!:D
Vi vil vite det :) Vi visste det første gangen også, begge hadde en følelse av at det skulle bli gutt og på UL så vi en gutt, men for å være på den sikre siden tok vi en ny UL i uke 30 og det var også en gutt, så da var vi 100% sikre. Klart det er spennende å vente, men vi er begge så nyskjerrige at vi ikke klarer det :p. Kjønnet spiller ingen rolle, så det blir det samme om det blir jente eller gutt nå også, men vite det vil vi :)
Har alltid sagt og ment at jeg OVERHODE ikke skal vite kjønnet når jeg blir gravid. Men i forrige uke lurte sambo på om vi skulle forsøke å se det på UL. Jeg sa klart nei! Men de siste dagene har min svake sjel begynt å rope: hvorfor ikke? hvorfor ikke?....
Mistenker meg selv for å ikke klare å holde meg. :gal2:
Meg 10+6
Vi hadde store planer forrige gang. Spurte på ordinær UL i uke 19, men jordmor kunne ikke se kjønnet. Så hadde vi tenkt til å ta en ekstra UL kun for å sjekke kjønnet, men jeg fikk liksom aldri ut fingeren til å bestille.. litt lat, ja :o
Denne gangen skal vi definitivt spørre igjen :) Så får vi se hvordan det går :D
Tidl. bruker
06-09-2002, 14:13
Ikke vite kjønnet fordi jeg syns det ødlegger den store spennigen :)
er 14+5
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.