PDA

Vis full versjon : Syteinnlegg: Alle får kjæreste unntatt meg!

Kaffepiken
24-03-2008, 20:14
Arrrrgh! NÅ er jeg lei av at alle venna mine og folk rundt meg går inn i nye forhold mens jeg står igjen her! Seff er jeg glad på deres vegne, men skulle ønske lykken smilte til meg også. :rørt:

MayaB
24-03-2008, 22:55
Tro meg det er like greit uten kjæreste, ihvertfall i et år framover. Så vil du helt sikkert finne noen som det absolutt er verdt å ta vare på, og da har man ingen hast. :jupp:

FMbaby
01-04-2008, 15:30
Nyt heller den voksende magen og tenk at du kan ha alt fokus på babyn din når den kommer i steden for å kanskje "irritere" deg over en kjæreste som mener han får for lite oppmerksomhet.

Jeg har vært i dine sko og vet hvordan det er...

Zoomien
01-04-2008, 15:32
lykken er på vei i magen din :)
kjærste kommer siden... helt sikert!

:klem:

Monalille
04-04-2008, 00:04
Lykken kommer, MEN det er tungt å gå alene;( Det er når man skal ha barn man savner en kjæreste mest;)

Michelle
06-04-2008, 13:38
ÅÅÅh, jeg savner også en kjæreste...

Det er tomt og ensomt! MEN nå som jeg får ei litta tulle så må jeg nesten være enda mer kresen enn tidligere :knegg:

JEg har ikke hatt noe form for nærhet og kos på 5 mnd, og utrolig nok så begynner jeg å bli vant til og ikke motta den type nærhet... Selv om det ville vært veldig koselig å få noen man kan dele alt med! :)

Kaffepiken
06-04-2008, 21:42
Ja, det er sant... Lykken er i magen min :) Hehe... Men savner jo selvsagt noen å dele den med...

Michelle
07-04-2008, 12:39
Ja, det er sant... Lykken er i magen min :) Hehe... Men savner jo selvsagt noen å dele den med...
Det har du helt rett i :)

Man får dele den med seg selv. :knegg:

Men er ikke rart man lengter litt ekstra etter en å dele det med, spesielt når det står i alle blader og bøker at man skal dele ditten og datten med far. Snakke om ditten og datten osv!

Er iallefall noe jeg har irritert meg grønn over i noen uker!