PDA

Vis full versjon : Ubehag i eggstokkene/nygravid

Tidl. bruker
25-03-2008, 23:09
........

ibi
25-03-2008, 23:28
Først og fremst, gratulerer så mye med spire i magen! :jupp:

"Mensmurringer" er ganske vanlig, eller det at det kjennes ut som mensen er på vei... Jeg gikk på do og sjekket i ett sett i begynnelsen, etter at jeg testet positivt, fordi det til tider kjentes så veldig ut som om mensen var på vei... Men mensen kom ikke og jeg er nå 34 uker på vei. ;)

:)

Tidl. bruker
25-03-2008, 23:58
............

impatient
27-03-2008, 11:18
Gratulerer med spiren! =)

Jeg hadde skikkelig problemer med å forstå "murringene" som alle snakket om. Jeg har også opplevd litt ubehag, og kjennes litt som før mensen, i går tidlig kom det bittelitt spotting, dette var lyserosa, og jeg ble jo selvfølgelig hysterisk, men klarte å roe meg ned. Venninne mine som er gravide/har vært sier også at dette er helt vanlig, og mange kjenner det veldig godt i området rundt eggstokkene.

Jeg blir gal av å bare "vente" og håpe at det går bra. Time hos legen i uke 8, og ultralyd i uke 17 er leeeeeeenge å vente!

BabyB
27-03-2008, 13:15
Selv skjønte jeg ikke helt den logiske forklaringen til det, men i ca en uke hadde jeg vekselvise stikninger i eggstokkene. Akkurat som ved EL og dette var i det tidsrommet du er nå. Nesten vondere enn ved EL synes jeg.
Så det kan vel føyes til symptom-lista:jupp:

Tidl. bruker
28-03-2008, 22:01
Tusen takk for svar dere, da anser jeg dette som normale jeg. :kidoki: