Vis full versjon : Vil ha hus.... :(
Tidl. bruker
04-09-2002, 12:32
Hær sitter jeg på nett å leter etter hus... har gjort det i noen uker... begynner å bli utolmodig... vil flytte NÅ slik at jeg kan slappe av før babyen kommer....
Her har vi bare to soverom, og liiiten plass ellers, men selvfølgelig, må det gå, så går det jo. (har jo en på 3 også...)
Men men... :( må jo bare vent, er jo ikke mere å gjøre..
:sint:
18+3
Vi er i samme situasjon, men har bestemt oss for å vente. Vi var på flyttefot rett etter vår datter ble født (des. 2000) og vi bestemte oss for at skulle bli lenge til neste gang .;)
Nå får vi klare oss med to soverom i et par år, så får vi heller flytte når barna blir så stor at de krever eget rom :) Det er fremdeles noen lister som ikke er kommet opp enda....vi er litt lat :D
Har du erfaring med Buskerud SS, forresten ???
Tidl. bruker
04-09-2002, 13:29
Hei Vella!
Ja fikk sønnen min på BSS. Var kjempefornøyd med selve fødeavdelingen. Og førnøyd med barselavdelingen. Var enkelte av peronalet jeg ikke kom helt overens med, men slike er det jo alltid. Og dessuten er det jo tre år siden, så er sikker blitt utskiftninger i peronalmassen. Men jevnt over var jeg fornøyd, skal tilbake dit med neste. Blir for langt å reise til Bærum, synes jeg :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.