PDA

Vis full versjon : Kontroll på sykehuset

snus
04-09-2002, 12:48
Hei alle sammen

Har hvert en tur på sykehuset trodde jeg bare skulle på kontroll men ble lagt inn
For jeg hadde litt sterke kjynnere har født prematurt før som endte tragiskt så de valgte å legge meg inn til observason men det stabeliserte seg så nå er jeg hjemme på perm noen dager men det er forferdelig kjedelig får ikke lov til å gjøre noen ting men det er bedre å være hjemme enn på sykehus

Var der en uke fikk mange kontroller det er jo ok da :baby: har det bra, og jeg ble også tatt mange prøver av og alle var bra ,det er jo godt å bli tatt vare på da

Kommer :baby: nå er det ingen fare han veier ca 2600g og er i fin form:klapp: :klapp: :klapp:

Jeg får bare håpe jeg klarer å ruge noen uker til for det er jo det beste. Så jeg ligger mest i senga å leser nyte mens du kan sier alle så jeg prøver det da men begynner å bli utålmodig :bonk: :bonk: :bonk: vill så gjerne hilse på småen snart

må bare rose:elsker:
min mann han er toppen han vasker og rydder lager middag og gir meg masse omsorg får nesten dårlig samvittihet men han skal få det igjen senere nå må jeg bare nyte det han syntes det hvar godt å ha meg hjemme igjen.

Klem snus og :baby: 33+4

:findag:

Karius
04-09-2002, 13:39
at allt er bra med dere da:)

Snill mann du har må jeg si;)

Du må bare sende han over hit når han er ferdig hjemme:lol:
Her kunne det trenges en liten runde med støvkosten og ja takk til ferdiglaget middag;)

:lol: tipper det er flere som kune tenke seg en hjelpende hånd i huset her:???:

:klapp: :klapp: :klapp: for de mennene som er flinke å hjelper til (ps: hvor fant dere dem??)

:findag:

Malinmor
04-09-2002, 15:09
Godt du ikke fødte riktig enda da, og nå er det jo ikke så lang tid igjen før babyen kommer alikevel:p

Godt å ha en snill husmann som hjelper til i hjemmet, hva skulel man gjort uten dem:D

Lykketil vidre og ta godt vare på deg selv:)

MayaM
04-09-2002, 17:08
SNUUUUS!

Jeg har lurt lenge på hvor du har vært ja. Og jeg som følte meg klar for en ny tyr på Strømmen.... Men det viktigste er at du ruger riktig så bra nå, og klarer å vente litt til før du plopper.

Og det er bra din kjære hjelper deg i hjemmet da, jeg hadde ikke trodd noe annet nei :)

Så snakkes vi snart. Og rop ut hvis du vil jeg skal komme på besøk på sykehuset til deg!!

sunniva
04-09-2002, 23:48
Kjekt å høre fra deg. :)
For hver dag som går, så er det en dag mindre til :baby: kommer! :klapp: :klapp:

Hilsen Sunniva 34+4

Maline
05-09-2002, 20:48
Slapp godt av...og det er BRA at du har en TOPPERS mann.
(det har jeg også...må få lov til å skryte litt.....han stiller opp!)

Håper nurket ditt holder seg inn så LEENGE som mulig; klar beskjed herfra!!:bryn:

Ønsker deg alt godt..og sender deg mange gode tanker!

Husk hver dag er en gave!!

:stakar: