Vis full versjon : ~april~
lucas' mamma
31-03-2008, 16:08
Lager en aprilskravlings jeg...
Jeg syns at vi unge gravide skal benytte oss av forumet vårt...
nå begynner eksamenene å nærme seg for min del, men om 7uker er jeg ferdig:D det er deilig å tenke på:D hehe.
kanskje tiden fram til termin vil gå litt fortere også da:)
Hei, hei.
Gleder meg til sola og varmen melder seg jeg, er hvertfall lysere tider nå:jupp: Og da håper jeg tida flyr avsted til termin.
Nå sitter jeg i sofaen og døser, skal snart finne senga:knegg:
Monicamor
08-04-2008, 19:49
Selv er jeg skikkelig kvalm og uggen for tiden og håper så inderlig at det skal gå over snart! :ber:
Jobben har jeg sagt opp siden jeg var så syk, så dagene mine går med til å ligge hjemme og sove masse. :gjesp:
sola har nå kommet til rogaland:) hvor i rogaland bor du biboee??
ligge å sove lenge hørtes deilig ut,nyt det mens du kan, her er jeg oppe før klokken viser 7!!:shock: våkner før vekkerklokka... ikke noe særlig...
Jeg vil tippe rundt en 45 min fra deg Sussa;) Men jobber stavanger da, i blomsterbutikk:jupp:
Her er jeg oppe og koser meg med frokost:D og sola titter litt frem mellom skyene, skulle ønske dt var blå himmel jeg da men... Får vel ikke klage så lenge regnet holder seg borte!
nå er jeg veldig klar for våren.. :D eksamener og sol må bare komme:) skal bli godt å være ferdig om en 6ukers tid.
nå har vi begynt å få det meste på plass til babyen også. det er ganske så kjekt å shoppe ja:D hehe
papillon
18-04-2008, 23:40
I bergen er det også strålende vår-vær:D helt herlig. Tenker jeg snart legger meg nå snart, :bryn: har allerede sovnet på sofaen for en halv time siden:knegg:
I morgen skal visst været være enda bedre og enda varmere,så det skal bli heeerlig:jupp:
er været noe finere idag da papillon? her skinner sola og det er 16grader i skyggen:D
formen er ikke helt på topp da, så jeg holder meg inne idag, skal nok ut å gå en tur med hunden senere tenker jeg..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.