PDA

Vis full versjon : ~april~

lucas' mamma
31-03-2008, 16:08
Lager en aprilskravlings jeg...

Jeg syns at vi unge gravide skal benytte oss av forumet vårt...

Sussa85
08-04-2008, 19:15
nå begynner eksamenene å nærme seg for min del, men om 7uker er jeg ferdig:D det er deilig å tenke på:D hehe.

kanskje tiden fram til termin vil gå litt fortere også da:)

Biboee
08-04-2008, 19:27
Hei, hei.
Gleder meg til sola og varmen melder seg jeg, er hvertfall lysere tider nå:jupp: Og da håper jeg tida flyr avsted til termin.

Nå sitter jeg i sofaen og døser, skal snart finne senga:knegg:

Monicamor
08-04-2008, 19:49
Selv er jeg skikkelig kvalm og uggen for tiden og håper så inderlig at det skal gå over snart! :ber:
Jobben har jeg sagt opp siden jeg var så syk, så dagene mine går med til å ligge hjemme og sove masse. :gjesp:

Sussa85
08-04-2008, 22:23
sola har nå kommet til rogaland:) hvor i rogaland bor du biboee??

ligge å sove lenge hørtes deilig ut,nyt det mens du kan, her er jeg oppe før klokken viser 7!!:shock: våkner før vekkerklokka... ikke noe særlig...

Biboee
09-04-2008, 11:03
Jeg vil tippe rundt en 45 min fra deg Sussa;) Men jobber stavanger da, i blomsterbutikk:jupp:

Her er jeg oppe og koser meg med frokost:D og sola titter litt frem mellom skyene, skulle ønske dt var blå himmel jeg da men... Får vel ikke klage så lenge regnet holder seg borte!

Sussa85
14-04-2008, 07:28
nå er jeg veldig klar for våren.. :D eksamener og sol må bare komme:) skal bli godt å være ferdig om en 6ukers tid.

nå har vi begynt å få det meste på plass til babyen også. det er ganske så kjekt å shoppe ja:D hehe

papillon
18-04-2008, 23:40
I bergen er det også strålende vår-vær:D helt herlig. Tenker jeg snart legger meg nå snart, :bryn: har allerede sovnet på sofaen for en halv time siden:knegg:
I morgen skal visst været være enda bedre og enda varmere,så det skal bli heeerlig:jupp:

Sussa85
19-04-2008, 13:11
er været noe finere idag da papillon? her skinner sola og det er 16grader i skyggen:D

formen er ikke helt på topp da, så jeg holder meg inne idag, skal nok ut å gå en tur med hunden senere tenker jeg..