PDA

Vis full versjon : Å nei - jeg blør!

Pippilotta
16-03-2003, 20:20
Begynte å få litt brun utflod i formiddag, og da jeg var på do akkurat nå kom det en god del blod på papiret. Den første tanken som streifet meg var at "nå går det galt!":(
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men det er vel rett og slett ikke så mye å gjøre... Kan vel bare vente og se om det vil fortsette å blø, eller om det gir seg. Har ingen smerter, så dette er i alle fall ingen komplett abort foreløpig.
Skal uansett til legen min i morgen, og vil be om å få ultralyd, i tilfelle det likevel er liv i magen. Men tror vel egentlig ikke det nå...
Har bare lyst til å legge meg ned og gråte, men det hjelper vel ikke noe særlig det heller akkurat.
Er det noen andre som har blødd (mye) - men som det likevel har gått bra med? Håpe, håpe...?

Trist, trist hilsen fra

Pippilotta

8+2

Dana
17-03-2003, 13:13
Ved mine to vanlig svangerskap, har jeg opplevet en styrtblødning i uke 14. En masiv, kraftig blødning, dog ingen smerter og efterfølgende undersøkelse viste levende foster.
I et svangerskap imellom disse to vanlige graviditeter, fik jeg ca. i uke 8 kjempe smerter og en blødning, der gradvist blev mer og mer. Dagen efter blødningen begyndte, ringte jeg Kvinneklinikken, og der kunne de påvise abort (jeg hadde da store smerter).
Jeg ville nok tage kontakt med gyn avd. eller lege!
Held og lykke. Sender deg varme tanker

Dana

kineh
17-03-2003, 13:23
I mine to første svangerskap blødde jeg ingenting. I dette sv.skapet blødde jeg ganske kraftig i 9 dager. Det begynnte da jeg var bare 4 uker på veg. Legen trodde det var en abort men blodprøver bekreftetet at jeg var gravid. Fikk UL i uke 6 som viste et lite foster med bankende hjerte.

Håper dette går bra for deg

Pippilotta
17-03-2003, 20:25
Da jeg kom til sykehuset i dag var det bare blod i livmoren, og ingen spire. Trist, men veldig lite en kan gjøre noe med. Får bare stå på videre, og prøve på nytt!

Pippilotta

Tidligere Bruker
17-03-2003, 20:47
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Så trist å lese. :leiseg:

Lykke til videre. Håper vi ser deg snart på SM igjen.

:klem:

Gosh
17-03-2003, 23:30
Hei!
Jeg har hatt blødninger i dette svangerskapet, både store og små. Men ultralyd for en uke siden visste en sprell levende liten spire. Jeg trodde som deg at det ikke fantes håp etter alt blodet, men etter dette tror jeg alt er mulig. Legen mente at smerter er den største indikasjonen på en SA.
Lykke til!
Skal XXXX fingrene for deg!

Klem Chance 10+2

Dana
18-03-2003, 12:32
Hei Pippilotta.

Sender deg mange varme tanker og ser frem til at se deg igjen her på SM!

Andrea_mor
20-03-2003, 14:11
Hei
, ville bare gi deg en :stakar:

Frøet
23-03-2003, 14:05
Stakkars deg, Pipilotta, :( eneste trøst er at vi er flere som opplever dette. Ingen vet hvorfor det skjer....men det er veldig vanlig, dessverre.

Første gang jeg ble gravid endte det i SA, men neste gang gikk det bra....!

Prøv igjen når dere er klare, og lykke til! :) :)