PDA

Vis full versjon : Sikkert tegn?

mocca1
17-03-2003, 22:01
I dag er det 6 dager siden eggløsning og jeg har hatt stikkinger i magen. Nå blør jeg også veldig..

Dette er mest trolig en festeblødning. Kan jeg glede meg over at jeg er gravid allerede nå? Eller bør jeg vente en uke og ta en test og glemme blødningene?

Jeg ser dette som et veldig sikkert tegn.. Hva syntes dere?

Cyanea
18-03-2003, 16:00
Dette har jeg dessverre ikke greie på, Mocca! Men ut i fra det jeg leste mens jeg var på SG-sidene, så er det ganske vanlig med en festeblødning noen dager etter eggløsning. Men ...... jeg har forstått det slik at det bare syntes som en liten stripe på papiret, og at det ikke skal være kraftig blødning.

inger8mai
21-03-2003, 15:57
... men har du andre tegn? ømme bryster, tretthet, menssmerter uten blødning, kvalme?

mocca1
22-03-2003, 16:05
Jeg har andre tegn også.. Kvalme, ømme bryster, tisser mye, trett, vondt i korsryggen.. Skal ha forventet mens i morgen!!

Vi får se om den kommer da.. Til mandagen skal jeg ta en clear blue test

Filifjonk
23-03-2003, 12:26
Blør du veldig ? Da er det nok ikke en festeblødning...
En bloddråpe på papiret/trusa.. er festeblødning.. eller bare litt ekstra utflod..
Den blødningen din.. kan det være at mensen er alt for tidlig?
Og symptomene du gir er typiske menssymptomer..

Vil råde deg til å slappe av litt. Du virker veldig opphengt i dette med babylaging.. og det er ikke bra.Prøv å slapp av litt .. ta en pause.. tenk på andre ting.. Da pleier alt å ordne seg..

Ung Frue
23-03-2003, 22:55
Jeg hadde det akkurat slik du hadde det, men ikke blødning. Jeg hadde akkurat hatt enda en abort da jeg fikk brystene 2 dager etter fortidlig eggløsning. Jeg nektet og tro at jeg var gravid, men i dag kan jeg ikke nekte for det. Så jeg ville nå sett litt og ikke utelukket en graviditet. Noen har nærmest normal mens den første gangen også så det med blødninger trenger ikke ha noe å si. Andre blør store deler av svangerskapet og det går også bra. Så ikke bare heng deg i blødningen.

Men jeg vil råde deg til å prøve å slappe av og ikke stresse med graviditeten. Skjønner godt at du ønsker deg en liten en, men ikke stress. Skulle du være gravid påvirker stress negativt på fosteret allerede så tidlig. Så for å være snill med den lille :baby: din som kanskje er der så ikke stress, men la tiden vise det.

LYKKE TIL :klem: