PDA

Vis full versjon : Mammaklær når man er stor

Uregistrert
17-04-2008, 10:20
Er det noen som kan komme med tips til butikker i Oslo som selger mammaklær i store størrelser?

anita791
17-04-2008, 17:23
Kommer litt ann på hvor stor du er egentlig.
Jeg har vært så heldig at jeg har kunne bruke mine egne klær(BMI på 44). Ihvertfall alt med strikk i livet av bukser og skjørt.
Jeg har kjøpt to bukser på HM på BB i en str større enn jeg vanligvis bruker.

Jeg vet at en venninne som gifta seg (på tinghuset) kjøpte seg kjole på Den Kule Mage!! Så noe stort har de der også. Hun har vel en BMI på ca 35 tenker jeg uten at jeg riktig vet.:knegg:

Lucifine
17-04-2008, 17:34
Hm har mamma klær som passer oss som er litt større, Ellers brukte jeg klær med mys strikk i som joggebukser og tights eller klær i en større str fra f.eks Xlnt kolleksjonen fra KAPPAHL.

pandora
25-04-2008, 17:19
Jeg seler noen billige mammaklær på markesplassen nå:rødme:

Heksa
25-04-2008, 17:25
Gjennom forrige graviditet plusset jeg bare på en størrelse i forhold til det jeg normalt bruker. Det fungerte stort sett greit. Strikk i livet på bukser og skjørt måtte til da.

Hemulen
25-04-2008, 18:19
Hva regner du som stor?

Jeg har inntrykk av at folk definerer det veldig ulikt.
Hvis du ikke finner noe i Oslo finnes det ganske mange amerikanske nettbutikker med store mammaklær. Dollaren er så lav nå at du kan gjøre noen virkelige kupp. Jeg bruker ikke så veldig store klær, men må ha store BH-er og er kjempefornøyd med å ha bestilt fra USA nå.

Hvis du googler plus size maternity clothes kan du få opp en del treff på slike butikker.