PDA

Vis full versjon : Ang. EL tester og G tester (HASTER)

Uregistrert
17-04-2008, 22:43
Halloen!

Sist mens var 23 mars. Da sluttet jeg også på p-pillen som jeg hadde gått på i bare 1 sykluss.

Nå har jeg skikkelig press i limorområdet, og skikkeligskikkelig ømme pupper. Er også kvalm, men det kan jo være noe annet.

Testet i går med en billigstrips og der (etter utgangstiden) kunne jeg såvidt skimte en ultrasvak strek.
Tok en ny på ettermiddagen idag, og den var sterkere, og rosa, denne kom også opp etter tiden( om den var der før vet jeg ikke ). Tok også da en EL test fra billigtester, og der var test streken MYE sterkere enn kontroll streken...

Noen som kan fortelle meg hva som foregår? Har jeg EL eller er jeg gravid?

Har egentlig ikke noe peiling på IKM, så derfor jeg tester nå... Venter på CB, men er bare sååå spent!!

solstrålen
21-04-2008, 20:40
Var billigtesten en graviditetstest? Om det var det, og det var to streker er det bare en ting å si:

GRATULERER :blomst:

Skvise
21-04-2008, 20:47
Har ikkje erfaring med billigtester, men har opplevd med andre el tester at de blir positive når eg er gravid. Om du har korte sykluser så kan det nok stemme at du er ved IKM dato omtrent no og er gravid, men det kan strengt tatt også være lange sykluser og at du har el no. Vanskelig å seie i og med at testene ikkje viste positivt før test tiden var ute. :vetikke:

:kryss: for deg da, og håper du får skikkelig positiv test om ikkje lenge. :klemme:

Skvise
21-04-2008, 20:49
Og no ser eg at det er nokre dager siden du la inn dette innlegget, så då regner eg med du har fått svar på en ny tissepinne. ;)