Cirkeline
04-09-2002, 16:25
ÅÅÅÅÅÅhhhh Irriterer meg sånn:grrr::grrr::grrr:. Det er blitt en sånn teit idiotisk kultur på jobb at alle skal skremme meg. F.eks. stikke fingrene i siden på meg bare for å få meg til å hoppe. I tillegg når jeg blir skremt sånn, så kjenner jeg at magen min "vrenger" seg (altså livmoren da.. - tror hverken livmoren, bitteliten eller jeg liker det noe særlig). Så da blir jeg bare ennå mer irritert.
Men så var det liksom det at jeg ikke skal si noe om det forestående ennå da... Siden jeg ikke er SÅ langt på vei liksom. Må innrømme at det fristet veldig å si noe til den ene kollegaen min i dag etter at han blåste meg i øret og skremte vettet av meg i dag (3 gangen i dag at jeg er blitt skremt og kl er bare 13:30!!)
Fres knurr :grrr::grrr::grrr::grrr::grrr:
Måtte bare få ut litt aggresjon!
Klem fra en frustrert cirkeline og bittelille glør (10+3)
Men så var det liksom det at jeg ikke skal si noe om det forestående ennå da... Siden jeg ikke er SÅ langt på vei liksom. Må innrømme at det fristet veldig å si noe til den ene kollegaen min i dag etter at han blåste meg i øret og skremte vettet av meg i dag (3 gangen i dag at jeg er blitt skremt og kl er bare 13:30!!)
Fres knurr :grrr::grrr::grrr::grrr::grrr:
Måtte bare få ut litt aggresjon!
Klem fra en frustrert cirkeline og bittelille glør (10+3)