Vis full versjon : Ser folk rart på en hvis....
Jeg lurer bare. Hvordan ser dere på gravide som er ute sammen med venninner på "byen". Ikke at de drikker, men at de bare er med. Jeg får besøk av noen venninner neste helg og de skal helt sikkert ut på skjenkern. Da må vel jeg bare tasse med, men problemet er at jeg har en sånn litt rar følelse rundt dette med å gå ut blant fulle folk og røyk når jeg er gravid. Synes det er litt uforsvarlig uten at jeg kan peke eksakt på hva det er som er så farlig med det. Jeg er vel mest redd for hvordan andre skal oppfatte meg. Hvordan ser dere på dette?
Hvorfor skal ikke du også få gå ut å more deg med vennindene dine?
Hvis noen sier noe til deg pga at du er ute og er gravid, så be dem holde fordommene sine for seg selv!
Jeg har vært ute 3 ganger i denne graviditeten og selv så hverken røyker eller drikker jeg alkohol selvfølgelig.
Men jeg synes det er moro å få bartenderen til å lage alkoholfrie paraplydrinker til meg også;)
Eller så drikker jeg Munkholm/Clausthaler....
Nei, kos deg du, sammen med vennindene dine!
God tur på by'n;)
Jeg var ute på byen når jeg var 3 mnder på vei... (Ble forresten sjekka opp.. Jeg som satt og drakk isvann.. Kult det.. )
Jeg treivs ikke ute.. Jeg kom hjem dassbløt av øl, i veska mi var det øl, noen rundt meg hadde øl krig :bonk: Skitten og fæl.. Akuratt som jeg hadde vært drita selv.. Klærna rett i vaskemaskinen og meg rett i dusjen... Håper du er heldigere :)
16+6
Jeg synes det er stas og se magedamer på byen! Man skal da vel ikke låse seg inne i 9 måneder??
Jeg kommer til å gå på konserter ol så lenge jeg orker, har noen problemer med det er det de er noe galt med!
Meg (fra mars-klubben)
Jeg ville sett på den gravide dama som ei som virkelig har skjønt at det er NÅ sjansen er der til å nyte utelivet! Alkoholfrie drinker eksisterer for avholdsmennesker - da også gravide. Hvor røykfull bula er ville jeg likevel tatt til betraktning...!
Mo & Nurket
05-09-2002, 13:00
Har vært ute mange ganger i sommer - og hatt det veldig gøy. Men orker ikke holde ut helt til stengetid lengre, og det er jo greit å komme seg hjem før alle rundt en er drita fulle!!
Som de andre sier - vi skal jo ikke låse oss inne i 9 måneder, og at du får litt røyk på deg (det er jo ikke til å unngå på byen), så tror jeg ikke det skader den lille siden det er så sjeldent!
Kos deg :fest:
Klem fra Mo & Nurket (23 + 0)
lillemor
05-09-2002, 15:19
....
Tidl. bruker
06-09-2002, 00:00
Nei du må kose deg. Jeg har selv vært på byen med mage. Men blir bare svimmel av all røyken så derfor syns ikke jeg det er noe.:cool:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.