Vis full versjon : kramper i magen.....
jeg har fått små "kramper" heelt nederst i magen, rett oppfor "musa" noen netter på rad nå. dere vet når dere får krampe i leggen? akkurat likt, bare det er nede i magen. det er ikke kjempevondt, men ubehagelig å ligge og jeg må sette meg opp til det er over.... det kommer bare om natten og jeg får det kun en gang og det varer ca 2 minutter så er det over.
det er IKKE mensmurring, for det har jeg hele dagene, men dette er rett og slett som en leggkrampe, bare i magen.....
jeg blir ganske redd altså..... hva kan dette være??
Iset 5+4
mamsen27
20-03-2003, 01:12
Jeg aner ikke hva du mener.Jeg kan bare tenke på "kynnere".Men er det etter sex ?
Jeg vet ikke jeg.Sikkert ikke noe å tenke på.
nei det er ikke etter sex, og kan man få kynnere så tidlig i svangerskapet? hmm jeg skal til legen på tirsdag, får spørre da. håper det ikke er noe alvorlig...
Kynnere var nok *litt* tidlig, ja....;)
Men det det kan være er ligament smerter!! Noen ufyselige smerter som noen får når alt der inne *strekker* seg!;)
Lykke til hos legen, da!!:)
Fra uke 7-20. Det gjorde kjempevondt, skikkelig krampe nederst i magen/ øverst i underlivet. I følge JM var det livmorbåndene som vokste og tøyde seg. Jeg var jo redd for at det var noe galt, men det var visst bare det. De gikk jo over etterhvert! Men hvis du er redd og usikker er det bedre å snakke med Jm enn å gå rundt og være engstelig!
Gratulerer med svangerskapet da! Husker deg fra SG i høst...
Klem fra Cecilie 34+0
oki:) ble litt beroliget nå. har jo ikke hatt blødninger eller noe.
hadde det ikke i natt. kan egentlig tenke meg at det bare er livmorbåndene som tar et ekstra "rykk" av og til:)
klem Iset 5+5
Tidl bruker
20-03-2003, 12:05
Da kan også jeg berolige deg Iset.. :p
Har også hatt sånne "smerter". Dette viste seg, som de andre her sier - at det var livmoren som strekker og tøyer seg!
Så jeg ville ikke vært urolig om jeg var deg!
(jeg var også ganske urolig første gangen jeg kjente det..)
Hilsen Vesle Anna
11 + 1
:findag:
Jeg hadde også akkurat slik "krampe" du beskriver i begynnelsen av svangerskapet. Ble kjempe redd for at noe var galt, men legen beroliget meg med at dette var helt normalt.
Så jeg tror du kan slappe helt av Iset. Alt er nok slik som det skal være ;)
mamsen27
21-03-2003, 09:56
Nå skjønner jeg det..........
Jeg kaller det ikke for kramper da men jeg vet hva du mener.Jeg hadde og har det sånn enda.Nå er det litt på andre steder som ved siden av magen osv.
Bra at det bare er det da..........:klapp: :klapp: :findag:
Tidligere Bruker
21-03-2003, 12:41
Jeg synes også det høres ut som menssmerter eller sånne strekksmerter.
Jeg hadde en del sånne menssmerter de første ukene, og da føltes det ut som det var krampe i livmoren noen ganger.
Sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men ta det opp med legen din du.
Lykke til. :)
:klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.