Vis full versjon : Uventet gravid..
Uregistrert
14-05-2008, 22:42
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette for å ikke bli gjenkjent ved en senere anledning. Så jeg lager til historien litt. Jeg skal delta i en konkurranse senere i år, og har skrevet kontrakt i forbindelse med dette. Det står ikke noe om graviditet i denne kontrakten, men å bli gravid no var veldig veldig dårlig planlagt av meg. Men det er ikke alt som lar seg planlegge her i livet. Vi hadde sex en gang i løpet av denne syklusen, og den satt jammen og med.
Dette er en konkurranse som ikke passer seg for gravide, men jeg kunne sikkert kommet meg gjennom det uten og ha sagt at jeg ventet barn. Men jeg føler det er uærlig, og et dårlig utgangspunkt hvis jeg mot all formodning skulle ha vunnet. Abort er ikke noe alternativ, så no sitter jeg her og burde gledet meg over dette lille underet - men gleden blir forstyrret av alle disse tankene.. Hva gjør jeg? Hva vil dem si? Hvordan legger jeg dette frem?
Noen med erfaring? Og gode råd?
Hmm jeg har lyst å stille deg noen spm..
Hva VIL du?
Er konkurransen viktigere en barnet? (du sier at abort ikke er noe alt.)
Er det KRISE om du er gravid i konkurransen?
Mulig det er noe STORT du skal være med på, men høres egentlig ut som du har bestemt deg ;) ;)
Og husk alt ordner seg tilslutt ;)
Og det som ikke går bra, det går over ;)
Og gratulerer så masse med den lille spiren i magen :D
Kanskje konkurransen trenger en gravid...? :jupp:
Siden det ikke står noe i reglene vil det jo ikke være et brudd...
Er det noen som har gjort en sånn konkurranse i gravid tilstand? Kanskje syns folk det bare er topp...?
planlagt eller ikke ... siden det er sånn ståa er nå - gjør det beste ut av denne konkurransen med de forutsetningene du har! En spire i magen betyr nok mer enn utfallet når alt kommer til alt...?
eller...? det er det jo bare du selv som vet.
Lykke til... :vetikke:
Dette er en konkurranse som ikke passer seg for gravide, men jeg kunne sikkert kommet meg gjennom det uten og ha sagt at jeg ventet barn. Men jeg føler det er uærlig, og et dårlig utgangspunkt hvis jeg mot all formodning skulle ha vunnet.
Det er uærlig? Hvorfor da, man må jo ikke opplyse om slikt om man ikkje vil. Og om du vinner, så har det vel ingen betydning om de er gravid eller ikkje, vil anta at det å være gravid ikkje er en prestasjonshever i denne konkurransen (har ikkje trua på at det er det i noen som helst sammenheng som har med fysisk eller psykiske prøvelser å gjøre). Så ergo syns ikkje eg det har noen betydning iallefall.
At kokurransen ikkje passer seg for gravide, er det ensbetydende med at man ville blitt bedt om å ikkje være med om det ble brakt opp, eller ville du fått lov å være med?
Og som Tøtta skriver: Hva vil du? Det er i bunn og grunn det viktigste!
Gratulerer med spiren. :klemme:
Uregistrert
16-05-2008, 02:51
Takk for svar :) Blir litt komisk å lese, når jeg ikke har sagt hva det gjelder denne konkurransen. Tenker dere gjerne skulle vist det :) Men alt dere sier, passer godt inn.
Jeg valgte å være ærlig i dag, og det gikk super fint. Vet ikke helt hva jeg hadde ventet meg av respons, men ikke så bra som jeg fikk hvertfall. Så denne dagen har vært helt topp.
Jeg deltar i konkurransen, men opplyser ikke om graviditeten. Ikke for å være uærlig, men for at det er så mye som kan skje i et svangerskap - og det er ingen som har noe med mitt privatliv og gjøre når alt kommer til alt. Vinner jeg, så løser det seg sikkert også.
Takk for svar. Skal komme innom igjen i denne tråden når jeg har deltatt, så kanskje jeg kan røpe litt mer :) Så no gleder jeg må over dette lille underet innvendig, vi hadde sex en gang på en måned - og den satt. Helt utrolig.
Mange klemmer
Helene Harefrøken
16-05-2008, 07:57
Gratulerer med graviditeten :blomst:
Skulle til å foreslå at du burde fortelle det, men det har du jo allerede gjort :-) Det kan jo ikke kalles å være uærlig når du ikke visste om graviditeten da du signerte konkurransen.
Lykke til!
Det høres litt ut som den konkurransen jeg deltar i for tiden. Det er i form av jobbintervju. Jeg har valgt å ikke si noe i første runde, men om jeg går videre vil jeg være ærlig, og satse på at jeg vinner konkurransen uansett ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.