PDA

Vis full versjon : Så kom det jeg har bestillt!!

MayaM
04-09-2002, 18:56
Nå sitter jeg her og ser på det flotte skinnet jeg har kjøpt fra Nøstebarn, og start-pakken fra Ellos.:klapp:

Må innrømme at jeg synes det er sååå gøy å få pakker, selv om jeg vet hva som er inni dem...:blush:

Kjøpte også litt til meg selv fra ellos da..

Men nå lurer jeg på om jeg skal begynne å ligge på skinnet allerede nå, eller er det for varmt enda?

Startpakken fra Ellos virket helt grei.

Tror jeg skal bla litt i katalogene mine igjen.....
:bonk:

puu
04-09-2002, 20:36
Det gjør jeg, og jeg har ikke sovet så
godt på leeeenge!
Absolutt ikke for varmt, og jeg sover nesten
hele natten jeg nå... :D
(:latter:blir nesten reklame dette)
Har faktisk overtalt sambo til at vi skal kjøpe
et til for ikke f... om jeg gir fra meg mitt skinn :lol:

Mens jeg er i gang med denne skrytingen av nøstebarn
må jeg jo legge til at jeg var å hentet ullfleece pleddet
jeg hadde bestilt i stad, det kjentes såå deilig ut, anbefales ;)

:findag: Puu 32+0

Karius
04-09-2002, 20:47
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ikke F*** om du gir fra deg skinnet ditt ......
Snakk om at det hadde vært noe til reklamekampanje for Nøstebarn da...
At far må ut å kjøpe nytt skinn til babyen fordi mor ikke vil slippe det hun har "varmet" opp til babyen:lol:

Kos deg på skinnet ditt du Puu;)

:findag:

Puncky
04-09-2002, 22:26
Jeg også synes det er veldig morsomt å få pakker, gjør ikke noe om man vet hva det er..... :D

Jeg har også bestilt klær fra Ellos, og ble veldig fornøyd. Soveskinnet har jeg ikke bestilt enda, venter på at nettsiden i Sverige skal bli ferdig...

Dersom dere liker å bestille klær på postrordre, så har jeg en side dere bør titte på. Jeg har fått tilsendt katalog, har ikke bestilt klær derfra enda, men ser ut til at de er kjempe fine. Ikke så dyre heller....

www.linus-lotta.com

Kos Puncky T-30

K@trine
04-09-2002, 23:12
Jeg hørte noe om at mødrene burde ligge på skinnet hvertfall 5 netter så det skulle lukte mor av skinnet, men om jeg bare inbiller meg dette eller om det sto i brosjyren som fulgte med det vet jeg egentlig ikke. Jeg tror jeg snart skal begynne og ligge på mitt, det gleder jeg meg til og jeg vet at far i huset er misunnelig på det.
Vi burde nesten fått noen rabatter her inne sånn som vi reklamerer får disse skinna.
Lykke til alle sammen:cool:
Klemmer fra BigMama 35+0:D

bolla
06-09-2002, 01:39
jeg har også kjøpt skinnet fra Nøstebarn, samt vogndress og teppet i ullfleece, og skryter uhemmet om dem. Det er så deilig at jeg godt orstår dem som ikke vil gi fra seg skinnet frivillig, selv om det er til babyen. Da får vi heller bestille ett ekstra!!
# åringen min har også ett og han kaller det "sauen" sin, og ikke tale om han vil la det bli i senga om vi skal bort en helg. I sommerferien(da det var skikkelig varmt) nektet han å la det bli liggende hjemme, han skulle ligge på det da og.
Jeg anbefaler alle som har saueskinn å ta det med på føden, da ungene sover mer, gråter mindre, og legger på seg fortere(dokumentert av mange, og jordmødrene jeg kjenner anbefaler det og)
Bolla og rosinen, 33+5 :findag: