PDA

Vis full versjon : Fortsatt her!

sats
21-03-2003, 12:39
Ja, så er jeg 38+4 uker på vei i dag, og fremdeles har ingenting skjedd. Var hos gynekolog på tirsdag, og han sa at det skyldtes nok sterk bekkenbunnsmuskulatur som jeg skulle ta som et kompliment! Var sur da han ikke ville gå med på igangsetting nokså raskt, trodde nesten det var vanlig etter at man som tvillinggravid rundet 38 uker. Han foretok en "stripping" som det heter på fagspråket, en skikkelig røsk oppi der!!!! Det gjorde litt vondt, og jeg blødde litt i etterkant.

Fikk ny runde med akupunktur hos jordmor på onsdag, heller ikke det ser ut til å ha hjulpet.

I går kveld og nå i morges har jeg imidlertid hatt tykk, slimete, rosafarget utflod, så kanskje er det ting på gang likevel? Kjenner litt mensmurring og litt verk i korsryggen, men ikke mer enn jeg har kjent de siste ukene.

Uff, er bare så utålmodig etter å hilse på de to guttene i magen. Tenk at gynekologen har sagt til meg i 5-6 uker at fødselen kan skje når tid som helst. Er det rart man begynner å vente, eller?

Ønsker alle andre lykke til!

Taurus
24-03-2003, 10:48
Jammen har du en flink "bære frem tvillinger" kropp. :klapp: :klapp: :klapp:
For uansett hvor lei du er nå, er jo dette det aller beste for de to :baby: :baby:
Her hvor jeg bor går de med tvillinger frem til termin hvis ikke noe skjer, først da setter de igang fødselen. Men det er et lite sted med en jordmor som gjerne flytter inn til deg om du vil det de siste dagene.

Men nå er de nok like rundt hjørnet. Gud så spennende!!!!!!!!!!
GO GIRL!!!
Lykke lykke til!!!!!!!

Stor klem fra (18+1)

Aud
31-03-2003, 16:37
Hei Trude:)
Da slo jeg deg, da.. Fødte guttene mine 11/3, var da 33+5.
I dag er vi skrevet ut fra sykehuset, gutta veier hhv 2550 og 2400 4 uker før termin..:)

Men nå har du vel født:???:

Lykke til videre:D :D

Aud og gutta :baby: :baby:
født 11/3 -03