sats
21-03-2003, 12:39
Ja, så er jeg 38+4 uker på vei i dag, og fremdeles har ingenting skjedd. Var hos gynekolog på tirsdag, og han sa at det skyldtes nok sterk bekkenbunnsmuskulatur som jeg skulle ta som et kompliment! Var sur da han ikke ville gå med på igangsetting nokså raskt, trodde nesten det var vanlig etter at man som tvillinggravid rundet 38 uker. Han foretok en "stripping" som det heter på fagspråket, en skikkelig røsk oppi der!!!! Det gjorde litt vondt, og jeg blødde litt i etterkant.
Fikk ny runde med akupunktur hos jordmor på onsdag, heller ikke det ser ut til å ha hjulpet.
I går kveld og nå i morges har jeg imidlertid hatt tykk, slimete, rosafarget utflod, så kanskje er det ting på gang likevel? Kjenner litt mensmurring og litt verk i korsryggen, men ikke mer enn jeg har kjent de siste ukene.
Uff, er bare så utålmodig etter å hilse på de to guttene i magen. Tenk at gynekologen har sagt til meg i 5-6 uker at fødselen kan skje når tid som helst. Er det rart man begynner å vente, eller?
Ønsker alle andre lykke til!
Fikk ny runde med akupunktur hos jordmor på onsdag, heller ikke det ser ut til å ha hjulpet.
I går kveld og nå i morges har jeg imidlertid hatt tykk, slimete, rosafarget utflod, så kanskje er det ting på gang likevel? Kjenner litt mensmurring og litt verk i korsryggen, men ikke mer enn jeg har kjent de siste ukene.
Uff, er bare så utålmodig etter å hilse på de to guttene i magen. Tenk at gynekologen har sagt til meg i 5-6 uker at fødselen kan skje når tid som helst. Er det rart man begynner å vente, eller?
Ønsker alle andre lykke til!