Vis full versjon : Hodepine
Emmeline
21-03-2003, 14:02
Hjeeeelp....Er nå 14 uker på vei, men har ofte hatt hodepine som varer mange timer. De siste 14 dagene har jeg hatt hodepine hver eneste dag, og det kommer på ettermiddagen/kvelden. Ofte legger jeg meg med hodepine og våkner morgen etter med fortsatt pine. Er dette normalt? Jeg tar en halv paracet noen ganger, men det hjelper ikke. Noen flere som har det slik?
Har ikke hatt det problemet selv.
Men litt vittig du skriver det, fordi jeg leste et sted på der man svarer på en haug spørsmål for å finne ut om det er gutt eller jente.
Det er visst mange som har hodepine om de venter gutt, iflg gamle kjerringråd :D
Ikke vet jeg, men forstår det jo sånn iallfall at det ikke er uvanlig med hodepine...
:findag:
Jeg har også dette problemet.. Varer stort sett hele dagen, og blir noen ganger så intens at jeg kaster opp. Kan minne om migrene! Fint om none kan svare, og fortelle om eventuelle årsaker, eller tips. Har hørt vann kan hjelpe, men jeg drikker vann nesten hele tiden!
Klem Chance 10+6
Hei.
En veninne av meg hadde samme problem under svangerskapet. Hun ble anbefalt av legen å drikke et glass Coca Cola i stedet for å ta tabletter. Dette hjalp henne veldig!
Men husk at man ikke bør drikke mer enn 1 liter cola om dagen når man er gravid.
mvh
Calista
Tidligere Bruker
23-03-2003, 12:03
Jeg sliter masse med hodepine.
Måtte slutte med forebyggende migrene piller da jeg ble gravid, og sliter derfor mye. :(
Jeg må ta pinex forte når det er som verst. Og har fått beskjed om at det er helt ufarlig for fosteret.
Drikke masse er viktig.
Og du bør ta en prat med legen din.
Hos noen er hodepinen hormonelt.
:klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.