PDA

Vis full versjon : brun "blødning"

lean
31-05-2008, 19:57
Begynte plutselig å blød litt i dag tidlig, er helt mørkt brunt.. Og det er ikke masse, men kommer litt i truseinnlegget.. Og bare litt på papiret etter jeg har vært på do.. Har blitt litt lysere brunt.. Nå har det sluttet å komme i truseinnlegget, men bare litt på paipiret.. Tror dere jeg mister eller er det bare helt uskyldig? Kan jo ta livet av folk å gå sånn og være usikker...

Har sendt denne meldingen i januar-klubben også, men sender den her også jeg..

Maiken 81
04-06-2008, 11:24
Hadde du sex dagen før? Det høres ut som bare litt skjøre slimhinner. Man får det i skjeden da. Man kan oppleve bittesmå blødninger da.
Jeg hadde en stor blødning i helgen med masse friskt blod. Trudde jeg mistet, men det var en sprukket blodåre.
Men følg nøye med, for man skal være obs uansett blødning:jupp:

ibi
04-06-2008, 12:03
En liten blødning trenger ikke være noe farlig. Slimhinnene blir gjerne litt skjørere når man er gravid, og det er lett for at det kan sprekke noen blodkar. Jeg hadde selv litt småblødninger i begynnelsen av svangerskapet og sitter nå med ei frisk og fin jente. :jupp:

Om du bekymrer deg mye, eller om du fortsetter å blø eller du får magesmerter, så er det bedre å ta en tlf til legen for mye, enn en for lite. De er der for oss, så man skal ikke være redd for å ta kontakt eller føle man maser på de. :)

:lykke::klemme:

Slettvoll
05-06-2008, 09:06
Jeg har hatt det sånn i begge svangerskapene mine, men alt ser helt fint ut.. Legene sier det ikke er noe å bekymre seg om så lenge det ikke er friskt blod, eller man har magesmerter i tillegg. Vi fikk en ekstra UL rundt uke 10 i dette svangerskapet, men da hadde det vært slik over flere uker.

Det jeg har erfart er at det alltid er bedre å snakke med med fagfolket en ekstra gang, å bekymre seg er så slitsomt og vondt! :klem: