PDA

Vis full versjon : Til dere som lurer på hvor man får tak i skumgummimadrass i metervare

Karius
04-09-2002, 20:41
Det har de på Hansen og Dysvik!
Mange forskjellige tykkelser og de er ikke dyre heller.
jeg betalte for 5 cm tykk madrass 45*70= 69,-:klapp:
Hipp hurra for allt som ikke er så dyrt.:klapp:

Nå gjenstår det bare å finne et hvitt vattert stoff(det hadde de ikke der)
Og en pen kant til å henge på utsiden, så da er jeg faktisk i gang med å lage istand denne :hjerter: babykurven :hjerter:da....

Oi som jeg gleder meg til å få den ferdig. Kjenner jeg meg selv rett så er den ferdig til eller i helgen....:lol:
Er sånn når jeg begynner på noe, da skulle det helst vært ferdig i går.....:lol:

Ha en fortsatt fin kveld jenter.
Nå skal jeg gå å sette over te vann for snart så kommer en god venninde på besøk og vi skal sitte å spille scrabble og drikke te....

:vink:

sunniva
04-09-2002, 23:53
Tusen takk for tipset!!! :klapp:

Hilsen Sunniva 34+4

puu
05-09-2002, 02:39
*løper til Hansen&Dysvik nå*
(ehmm..kanskje i morgen..:lol: )

Uansett; takk for tipset :klapp:

:mervink: Puu 32+0

Polyanna
05-09-2002, 17:11
sLår et lite slag for min lokale, jeg.... ;)

Rett borti gata her, i Neuberggt. 13 eller 15 eller noe (på hjørnet), så ligger det en egen butikk som spesialiserer seg på skumplast, vatt, madrasser og sånn. De er billige, og skjærer kjempefint til. Jeg tok med meg kurven, og fikk skjært til en madrass til den meget usymmetriske formen, skrå kant og det hele. Alt kom på 73 kroner, tror jeg det var. Syns det er så deilig å ha flere sånne lokale spesialbutikker, så jeg håper dere tåler reklamen! Dette ligger altså på Majorstua, veldig nær Vestkanttorvet.

Polyanna (snikleser)

Nikken
05-09-2002, 18:07
Det må jeg si! Det var annen service enn hva jeg selv fikk på Kid interiør.
Først fikk jeg beskjed om at jeg måtte kjøpe 2 meter til ca. 250,-, selv om det bare var ca. 65 cm jeg trengte. Så fikk jeg se en avskjært bit som lå der "kan vi ikke være litt fleksible å bruke den, da" spurte jeg. Joda, så kunne vi nå det, da.... Så måtte jeg stå å lage mall selv og dama kunne ikke skråskjære - det fikk vi gjøre selv med en tapetkniv, var beskjeden. For dette betalte jeg 100,-.
Steike fine gardiner...!