Vis full versjon : ul-kontroll uke 23
Da har jeg vært på ul-kontroll. Alt sto bra til med de to små. Begge er eksakt like store og trives i mammas mage.
Kjønn
Magefølelsen min hadde rett. Jeg får en jente og en gutt. Gutten ligger nederst og trykker meg på urinblæra, jenta ligger over og presser på ribbeina.
Ny ultralydkontroll blir om en måned.
Så artig at det blir en av hver. Spennende tider vi har forann oss. Jeg skal på ul 1. april og håper de ser hva som ligger i min mage. Sist var de veldig usikre, men mente det er to jenter.
:klapp: Ankat
Så gøy med en gutt og en jente. Flott at alt ser bra ut :klapp: :klapp:
Men du og du så heldig du er som har det med UL overstått. Skal dit på onsdag, og gruer meg som en gal. Vet ikke hvorfor, men jeg får slike angstanfall innimellom. Ser for meg alt mulig rart, men det kan jo være fordi vi fikk påvist en MA på UL i uke 12.
Det er 4 uker siden sist, og da så jo alt bra ut, så det er jo ingen grunn til at ikke det sakl være det nå. Men jeg er vel kanskje nevrotisk........ *biter negler*.
Vi vil også vite kjønnet hvis alt er bra. Kjempespennende!!!
Klem fra (18+1)
Jeg kjenner meg igjen, med frykten for ul. Selv går jeg til ul med blandede følelser. Har selv opplevd blant annet en ma i uke 12. Det er ikke lett, men angsten får vi nok prøve å legge bak oss, vi er jo ferdig med de verste ukene for slikt, dessuten kan vi jo ikke rå med slikt.
Jordmora mi beroliget meg med at morkaka tar mer og mer over etter uke 12 (kraftfulle saker med den morkaka:D ), så muligheten for at noe skal skje er nesten helt lik null.
Ikke la ul-undersøkelsen bli et mareritt, prøv å glede deg, og nyt den korte tiden med ul apparatet til onsdag!
:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.