Vis full versjon : Kvalmen kom allikevell!!!!
I forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 6 til uke 26, håpte at jeg slapp det denne gangen , men er nå i uke 7 og kvalmen har begynt å sige på.
Lurte på å prøve Urizal ingefær tabl. denne gangen, men er disse helt trygge og virker de effektivt?
Håper noen kan svare meg eller gi meg tips om andre ting som hjelper.
Er hjemmeværende med en på 1 år og har ikke tid til å være kvalm....
Stor klem fra Chiara 6+3
Ingefærtabletter er helt trygge om du tar den dosen som er anbefalt.
Men på meg funket de ikke. Det var det ingenting som gjorde. Kasta opp i ca 4 mnd jeg og er nå heldigvis over det. Er enda kvalm innimellom men ikke så ille.
Men vet at noen har efekt av akkupunktur. Ellers så kan jeg ikke anbefale noen kjerringråd for ingen virket på meg.
Ønsker deg iallfall lykke til og håper du slipper å kaste opp så lenge
:stakar: fra viwi 22+5
Hei!
Noe som hjalp meg med kvalmen var "Seaband". Det er to armbånd som plasseres rundt begge håndleddene på et visst punkt. Jeg kastet opp og var kvalm i flere uker, men ble bra da jeg prøvde det. Brukte de dag og natt, og var ikke borte fra jobb en dag! :D
Det er verdt et forsøk. Jeg kjøpte de på helsekost forretning
Urizal hjalp ikke meg, dessverre. Og heller ingen andre kjerringråd....men fant ut at det beste var å forsøke å spise litt, men ofte. (Ventet jeg for lenge uten å spise kom kvalmen sterkere). Bra mat for meg var brød/knekkebrød med leverpostei, eple/banan og fiskeboller! ;)
Kan være lurt å unngå for mye melkeprodukter, samt krydret og stekt mat.
Lykke til!! :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.