PDA

Vis full versjon : I dag har jeg

Håpet
04-09-2002, 22:31
vasket og strøket babyklærna som mine tantebarn har brukt og lagt dem på plass. I går så monterte jeg grindsenga som jeg fikk av mine foreldre. Fikk også fult utstyr til senga (madrass, sengesett og sengebeskytter) så idag bare måtte jeg legge på alt for å se hvordan det tok seg ut. Blir jo helt fødesjuk av å gå se på en ferdig oppredd seng, men jeg har overhode ikke dårlig altså. Ellers så har jeg vært hos jordmor idag og der var jo alt bare velstand hadde faktisk gått o,3 kilo:) og det gjør jo ingenting så lenge man har masse reserve å ta av så hittil har jeg en total vektøkning på 5 kilo og det var jordmora godt fornøyd med. Så alt i alt har dette vært en strålende dag:D ( bortsett fra snørret som renner da, men det går heldigvis over)

Moni
05-09-2002, 00:32
Heisann !

Så kjekt å høre at du koser deg og ordner til hjemme ! Jeg har også ordnet til seng, vasket klær og hengt opp på Ole Brum klistermerker/sjablonger på veggene på barnerommet. Var innom mamma i dag og lånte symaskinen for jeg skal legge opp noen gardiner med Ole Brum på slik at de passer til vinduet til småtten. Må jo si at de flirer litt av meg som gjør alt klart nå, siden jeg kommer til å ha babyen ved siden av senga vår den første tiden - og sikkert en lang periode fremover.... men det er så kjekt å holde på å stelle istand - og rommet er ferdig oppusset så hvorfor vente ?

Jeg kjenner jeg gleder meg noe helt utrolig nå !!!!

Klem fra Moni som endelig kan skrive 30+0