PDA

Vis full versjon : Hodepine

Sebkez
23-03-2003, 21:53
:(
Gode råd mottas med takk.

Jeg har tatt pinex men det funker ikke.:leiseg: Jeg har også en grusom kvalme, og faktisk vondt oppover skjeden min og ut i ryggen, har vel ikke kjent mest av liv i dag, men på en annen siden, regner med at det kommer til kvelden som vanlig.

Er i dag 23+6 og er vel bare trøtt og sliten, men hodet mitt føles som om det må bare sprenges.

Var så stolt for et par dager siden, da fikk jeg på meg gifteringen min. men i dag måtte den av da det var for trangt:(

Har noen et råd til meg:???: :???:

Filifjonk
23-03-2003, 22:37
Lider av migrene jeg, så jeg vet hva du snakker om. Nå som jeg er gravid kan jeg ikke ta min vanlige migrenemedisin. Så nå gumler jeg Paracet når galskapen setter i gang. Det pleier å hjelpe. Ta en varm dusj, et avslappende bad. Få noen til å massere nakken og skuldrene dine. Drikk masse kaldt vann. Ligg unna ost, kaffe, coladrikker og sjokolade. Merker du at anfallet kommer så gå å legg deg i et godt utluftet, mørkt og for all del stille rom. Ta to Paracet.. men se om det hjelper med en først..

Vedvarer problemet bør du ta det opp med legen din.

Magedutti
24-03-2003, 01:07
Jeg får også endel hodepine innimella og paracet hjelper desverre lite...:uff:
Jeg har kjøpt en sånn migrene-stift på apoteket og den lindrer ganske godt faktisk + at jeg legger meg ned i et kaldt rom med puter godt plassert her og der sånn at jeg ligger komfortabelt og sover.Drikker også vann.

Hjelper litt iallefall :)

Tidligere Bruker
24-03-2003, 20:33
Jeg sliter også med hodepine i perioder.
Av og til er det så ille at jeg må ta pinex forte, og de er helt ufarlige for babyen. ;)

Det er migrene jeg har sannsynligvis. Men har hatt mye vondt under denne graviditeten. :(

:klem:

AnnC
25-03-2003, 13:20
Jeg prøvde Eis gele fra apoteket, det kjølte ned litt og var deilig. Trodde i grunnen ikke det ville fungere, men det gjorde det da jeg slet med hodepine i svangerskapet.