Selleri
04-09-2002, 23:20
...gikk veldig bra!! :D :klapp: :D Hadde samtale med jordmor på helsestasjonen, tok blodprøver og sånt. Og jammen meg hadde de bestilt time til lege for meg også, så rett etterpå ble jeg undersøkt av lege. Likesågreit å gjøre alt på en gang! :) Alt var helt normalt, ingen grunn til å være engstelig. :klapp: :klapp: :klapp: Hun hørte ikke på hjertet eller noe sånn, det ble jeg litt skuffa over. Da jeg kom ut igjen hadde jeg følelsen av at... var det alt?? :???: Men jeg er overlykkelig over at alt er som det skal være! Og gleder meg masse til UL i uke 17, og ny kontroll i uke 20. Rart - jeg trodde man hadde kontroll hyppigere enn dette, men det har man vel ikke da... :???: Livmoren min så ut til å være i uke 8-9, og jeg som etter mine beregninger er i uke 8 først i morgen! koselig! :)
Fikk ny termin også. Foreløpig har jeg regnet med 23. april (fra barnimagen.com), men jordmoren ga meg 18. april.
Men nå skal jeg gå og spise pasta med soppsaus og nyte kvelden og nurket og mannen min! :D
Kos dere masse - vi har barn i magen!!! :klapp: :klapp: :klapp:
:findag:
Selleri, termin 18. april
Fikk ny termin også. Foreløpig har jeg regnet med 23. april (fra barnimagen.com), men jordmoren ga meg 18. april.
Men nå skal jeg gå og spise pasta med soppsaus og nyte kvelden og nurket og mannen min! :D
Kos dere masse - vi har barn i magen!!! :klapp: :klapp: :klapp:
:findag:
Selleri, termin 18. april