Tidl. bruker
04-09-2002, 23:25
I dag har jeg vært hos jordmor og det var mest papirarbeid. Jeg fikk ordnet det slik at jeg får gå hos legen på helsestasjonen og det er samme lege som jeg hadde sist jeg var gravid. Både legen og jordmoren kjente meg igjen og det var koselig.
Vi pratet masse om forrige svangerskap, fødsel og amming. Hun lurte på om jeg var redd for å føde, fordi jeg hadde langvarig fødsel forrige gang. Jeg er ikke redd, gleder meg faktisk.
Hun satte termin til 1. mai og det er bursdagen min. Håper jeg får ha den for meg selv. Tipper terminen blir flyttet etter UL.
Så til de harde fakta:
Uke: 6
Vekt: 48, tenk jeg veier 4,5 kg mer enn da jeg ble gravid med Storebror.
BT: 120/80
Hb: 13,4
Urin: Neg.
Ødem: 0
Jeg tok blodprøver, og det var vondt som vanlig. Har fått time hos legen den 25. og da er det tid for GU. Jeg gruer meg til det, men overlever vel.....
Nå har jeg vondt i ryggen så jeg skal legge meg ned litt. Håper å høre fra deres kontroller også.
Vi pratet masse om forrige svangerskap, fødsel og amming. Hun lurte på om jeg var redd for å føde, fordi jeg hadde langvarig fødsel forrige gang. Jeg er ikke redd, gleder meg faktisk.
Hun satte termin til 1. mai og det er bursdagen min. Håper jeg får ha den for meg selv. Tipper terminen blir flyttet etter UL.
Så til de harde fakta:
Uke: 6
Vekt: 48, tenk jeg veier 4,5 kg mer enn da jeg ble gravid med Storebror.
BT: 120/80
Hb: 13,4
Urin: Neg.
Ødem: 0
Jeg tok blodprøver, og det var vondt som vanlig. Har fått time hos legen den 25. og da er det tid for GU. Jeg gruer meg til det, men overlever vel.....
Nå har jeg vondt i ryggen så jeg skal legge meg ned litt. Håper å høre fra deres kontroller også.