PDA

Vis full versjon : Fælt som alt skal komme på en gang da!!

MayaM
05-09-2002, 00:41
Dette blir nok et syte-innlegg desverre..

Jeg har da klart å bli forkjølet, og det er ikke noe godt. Halsen verker og feberen kommer snikende. Så nå orker jeg ikke gjøre noe her hjemme. Er så slapp, ay bare senga er bra nok nå.

Som ikke det var nok, så skal vi i begravelse i morra. Dette er en begravelse vi bare må i, da det er min kjæres bestekompis sin mamma som har gått bort av kreft. Og det er så klart veldig trist. Men det er ekstra ille å sitte i en begravelse og føle seg helt borte da....

Har kjøpt boka Mamma for første gang av Nylander i dag da. Så nå skal jeg lese litt.

Ha en fortsatt fin dag/kveld.

Verdande
05-09-2002, 00:46
Trøsteklem sendes:stakar:

Sånn ja!

klem fra en heller snørrete Verdande!

sunniva
05-09-2002, 00:48
God bedring! :stakar:

Klem fra forkjølet Sunniva 34+4

K@trine
05-09-2002, 10:44
Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vet at det går mye forkjølelse og influensa rundt nå, men jeg har heldigvis ikke blitt smittet (bank i bordet). :stakar: :stakar: :stakar:
God bedring :stakar:
Klemmer fra BigMama 35+1 :klem:

Karius
05-09-2002, 10:48
Håper du kommer til hektene snart

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

bolla
05-09-2002, 14:20
Sender mange :stakar: :stakar: :stakar: til deg og de andre her inne som er forkjølet/snørrete. Det er ikke godt når man i tillegg har andre ting å bekymre seg for. Håper du kommer deg raskt. Kos deg i senga du og drikk gjerne litt varmt vann med sitron i(dreper bakterier i halsen)
GOD BEDRING :findag:
Bolla og rosinen, 33+5

snus
05-09-2002, 20:31
kjedelig å være forkjølet og bedre er det ikke med en trist begravelse :leiseg: tenker på deg

:stakar: :stakar: :stakar:

Klem Snus og :baby: 33+5

Maline
05-09-2002, 20:44
Ville bare si GOD BEDRING!!!!!

Bli-Bra-Vibber sendes herved i noen esker med posten til deg:) :)

Puncky
06-09-2002, 00:40
Huff da Maya... :(

Du får ha lykke til med både forkjølelsen og begravelsen!!

Gode :stakar: fra Puncky (T-29)