Vis full versjon : Har du fått vann i kroppen?
Sitter her og kjenner på vonde hender og bein pga vann i kroppen. Heldigvis så merker jeg mest til det på kveldene og ikke hele dagen. (sant jeg er positiv da?) :uff:
Er det andre enn meg som plages?
Hilsen Sunniva 34+4
Jeg har fått konstatert vann i kroppen på de 3 siste kontrollene, men det er veldig lite.
Og ikke plager det meg så mye heller. Merker det best om morningen jeg da, litt vondt å få i gang beina. Ellers så merker jeg det bare på at ringene måtte av for flere uker siden. Og jeg savner forlovelses-ringen min!
Så jeg kan liksom ikke klage så mye.
heldigvis.. ;)
Har litt hovne ben, spesielt om kvelden..
Men ringene mine passer enda :D
Puu 32+0
:latter:
..har med andre ord ikke hovne hender..
Syns plutselig jeg fikk det til å høres ut
som om jeg fløy rundt med masse tå ringer..:lol:
Verdande
05-09-2002, 13:15
Yepp, det skvulper når jeg går....
Har mye vann, men bare på hender og føtter. Sokker lager store dype hakk i anklene mine ( så jeg går som oftes barbeint), jeg går nesten bare i sandaler, har ikke hatt ankler på mange mnd og gifteringen har hengt i ett kjede rundt halsen min de siste tre mnd.
2 + står det på skjemaet mitt.
Det gjør ikke så ondt, eller det er så mange andre ting som er vondere. Er bare glad for at jeg ikke er pløsete i ansiktet ( det viser ikke i ansiktet ditt at du er gravid, sa mannen min i går. Du er bare vakker. Kjekk kar ! :-))
Første gang jeg vr gravid hadde jeg utrolig mye vann i kroppen den siste uka. Jeg bruker skostr36 tilvanlig, det eneste jeg fikk på meg da var noen støvler i str 41! Så det håper jeg at jeg unngår!
Klem fra Verdane, 35+4 ( og tiden går, tiddelibom):findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.