Vis full versjon : Jordmor i Bergen
Jeg ønsker å ha en jordmor nærmere enn det jeg hadde sist, men er innflytter og hører ikke til noe sted her:)
Er det noen som vet om en flink jordmor, gjerne med mulighet for ultralyd?
Jeg har sendt deg en PM
:klapp: :klapp: :klapp:
kan jeg og få tips om Bergens-jordmor?
Heisann
jordmoren jeg bruker er nyyydelig
Hun holder til på Morvik helsestasjon .
Trenger ikke å oppgi navnet hennes for det er KUN henne der :)
Anbefales !!
Klem
Vimsen T+2
Kristine Karlsen!
Holder til på Åsane Legesenter, Åsane Senter. Jeg tok aldri ul hos henne, vet ikke om hun har, men hun er i hvertfall en kjempegrei dame! Har jobbet i mange år på Haukeland som jordmor. Vil anslå at hun er noen-og-førti.
Ikke usannsynlig at det er henne som er på Morvik også, vet at hun har vært litt rundt omkring, litt etter permisjoner og ferieavvikling og sånn. Men er ikke sikker.
Ellers så er det veldig koselig på Solheimsviken helsestasjon (der på Danmarkspl.), det synes iallefall jeg... (har ikke vært til jordmor der enda, kun på kontroller med småen da men....) :)
Eg gjekk i Sandviken sist, der var dei kjempekoselege! Anbefalast! :)
Eg har flytta etterpå, så kan ikkje gå der denne gongen :trist:
LillePip
05-11-2007, 12:49
Engen helsestasjon anbefales ikke i hvertfall :grøss:
Må man ikkje gå til den helsestasjonen man "sogner" til, trudde ikkje det var fritt valg eg.
LillePip
06-11-2007, 16:45
Må man ikkje gå til den helsestasjonen man "sogner" til, trudde ikkje det var fritt valg eg.
Jo, man må det!! :mumle: Hvertfall det jeg har fått beksjed om. Så nå er alle mine svangerskapskontroller flyttet VEKK fra Engen helsestasjon!!
*kremt* Ikke for å være uhøflig, men det kan av og til være lurt å sjekke når innlegget er skrevet før man svarer på det :knegg: Derre spørsmålet ble stilt ikke tidligere enn i 2002....
:humre:
*kremt* Ikke for å være uhøflig, men det kan av og til være lurt å sjekke når innlegget er skrevet før man svarer på det :knegg: Derre spørsmålet ble stilt ikke tidligere enn i 2002....
Så utrolig urkomisk, trykker berre på nye meldinger og registrerte ikkje at hovedinnlegget var gammalt. :knegg:
LillePip
06-11-2007, 23:31
:knegg: jeg og har trykket på nye meldinger og ikke sjekket hovedinnlegget. Bare har veldig varme følelser om JM i Bergen. Så benytter enhver sjangse til å ytre den.. :rødme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.