PDA

Vis full versjon : Menssmerter i natt....normalt?

Jaan
24-07-2008, 13:20
Jeg er i uke 35 nå og inatt sov jeg utrolig dårlig fordi jeg hadde sånne mens smerter..måtte ta paracet til slutt.

Nå når jeg er oppe så kjenner jeg ikke så mye til dem. Da kjennes det som hele nedre del av magen er full av luft som jeg ikke får ut..og det er ubehagelig...

Flere som har det sånn?

Elanesse
24-07-2008, 13:43
Jeg har også mensensmerter innimellom. JM mente at dette er modning - altså kynnere. Visste ikke det jeg, men kjenner jo nå at magen er veldig hard når disse smertene kommer. De er nok ikke så vonde som hos deg, for jeg får fint sove og føler det egentlig mest som ubehag.

lenore86
24-07-2008, 13:51
sliter skikkelig med mensen smerter selv :nikker: er som Elanesse skriver, helt normalt. betyr at det er modning på gang :jupp:

Metemor
24-07-2008, 15:11
Har også en del mensensmerter.. bare for å henge meg på her :jupp:

Jaan
24-07-2008, 20:41
Takk for svar.
Modning..ok... trodde det var litt tidlig i uke 35..men men...kanskje den kommer tidligere enn hva jeg tror... ikke meg i mot:knegg:

silkepels
24-07-2008, 21:05
:knegg: Her er et utdrag fra dgboka mi Jaan:

260208 35+6

Ellers murrer det og brenner og stikker noe inn i HELVETE nedi der for tiden.

:ropert: DET VAR IKKE SÅNN SIST!!!!!!

Det kjennes ut som mens-smerter fra en annen verden, og kan vel kanskje sammenlignes med de første riene. Bare at de bare varte i 30 sekunder da, så var det over liksom. Her er det murringer som har pågått i ukesvis.

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt sliten av alle disse vondtene altså. :sukk:

Sist gang så var jeg "bare" plaget av småtteri som ødem, tretthet, halsbrann og sånn. Men hadde ikke slike murringer i lange tider. Derfor er det så rart at det er så mye av det nå.

For ikke snakke om kynnerne. De er skikkelig vonde denne gangen. Noe mannen min ikke skjønner, for han har jo lest at kynnere verken er farlig eller gjør vondt :skrik: Neida, jeg også VET at de ikke er farlige, og de var heller ikke vonde sist, men denne gang ER DE DET!!!!! :kone:

Uff, når jeg leser gjennom innlegget mitt så ser jeg at det er et syteinnlegg uten like, men jeg hadde vel behov for å få det ut dah! Sånn! :sinna:

Jaan
25-07-2008, 20:55
takk for svar silkepels... ser at du har opplevd akkurat det samme... så da er det greit.

Det er lissom mere ømt langt nedi der en sist..og all den tissinga... kjennes som noen plutselig stikker en finger inni urin blæra og kjenner at jeg nesten ikke klarer å holde meg... men når jeg kommer på do så er det bare en liten dråpe... slo ut på uvi sist jeg var hos jm...skulle sendes til dyrking, men har ikke hørt noe mere...skal til jm igjen på tirsdag så får vi se da.

Takk for svar..

Simane
25-07-2008, 21:35
Hm.....bare for meg også å slenge meg på denne tråden. Akkurat sånn har jeg det også. Ikke meg i mot hvis det er modning på gang :glis:.

silkepels
25-07-2008, 22:25
Kanskje det er slik fordi vi er flergangs? :vetikke:

Hold ut, vennen!!! Snart kommer han :)

Djinn
25-07-2008, 22:37
Det er lissom mere ømt langt nedi der en sist..og all den tissinga... kjennes som noen plutselig stikker en finger inni urin blæra og kjenner at jeg nesten ikke klarer å holde meg... men når jeg kommer på do så er det bare en liten dråpe...

Dette er som jeg skulle skrevet det selv! Har også lurt veldig på hva disse mensensmertene jeg har hatt de siste dagene har vært for noe. Og som deg, så må jeg veldig ofte ut på tissetur i samme slengen... Men tror ikke jeg har noen uvi da ( :kryss: ), men det er over en uke side siste kontroll, så det kan jo ha skjedd ting.

Håper virkelig det er modning på gang :jupp:

Lille-my
08-08-2008, 12:01
:jupp: henger meg på jeg også. Det høres ut som kynnere .Jeg begynte rundt den tiden med andre mann, og hadde en del kynnere på ettermiddag/kveldstid. Lykke til videre:jupp:!!