PDA

Vis full versjon : Kjønns-vorter ,trenger svar

anonym1
25-03-2003, 15:23
Jeg har fått nå behandling mot kjønnsvorter med flytende nitrogen på en sånn sprayboks.
Jeg kunne ikke bruke noe annet enn det.Men jeg stoler ikke på legen min og er redd for at dette ikke er bra for baby i magen.Er det noen som vet om det er farlig for baby ?
Trenger å vite!!!Har noen av dere gjort det samme?:findag:

flyfly
31-03-2003, 00:28
Jeg fikk slik behandling en gang for 10 år siden. Dette er noe man visste lite om den gangen. Jeg hadde vel noen en gang igjen men da sa gynekologen at det ikke trengte behandling og ville gå over av seg selv. Siden har jeg ikke hatt det flere ganger. Tror det var helt oppe på livmorhalsen siste gang. Det var noe snakk om at man ikke alltid så det som hensiktsmessig med behandl osv. Jeg ble aldri spurt om jeg kunne være gravid.

Jeg vil anbefale å oppsøke spesialist dvs gynekolog slik at du får den mest oppdaterte behandling/ de kan vurdere om behandling i det hele tatt er nødvendig.

Da jeg skulle føde for 7 år siden spurte jeg om det burde sjekkes nøye om jeg hadde noe tilbakefall og om det i så fall kunne overføres/ skape problemer for barnet. Det var ikke noe problematisk...intet å si for barnet...bare så du ikke skal lure på det.

Gå til en annen lege, helst spesialist, lytt til magefølelsen din hvis du ikke stoler helt på legen, det er ikke vits i å sitte med en dårlig følelse!!!

Lykke til