PDA

Vis full versjon : Og det var nok en søvnløs natt...

Stinemor
05-09-2002, 05:07
Jeg har sliti med søvnen i hele svangerskapet, og begynner nå å bli ganske frustrert!!!

Jeg har kynnere hvert 5. minutt, diverse vondter både her og der, babyen presser konstant på blæra, det er for varmt, det er for kaldt, det klør her og der, jeg har "maur" i kroppen og er superrastløs, jeg er kvalm, har halsbrann, og ligger med mine humørsvingninger og depresjoner og tenker fæle tanker....
Og i tillegg så snorker sambo!!!:eek:

Er det rart søvnen uteblir???:???:

Det er fint å trene litt på nattevåk til babyen kommer, men da er jeg jo i alle fall våken av en grunn (amming, gråting e.l.). Ikke fordi jeg bare ikke får sove!!! Jeg blir så sint og frustrert at jeg holder på å gå på veggen!!!!!

Er det flere enn meg som har det slik for tiden?? Og ikke minst:

ER DET NOEN SOM HAR GODE RÅD???? Alle forslag mottas med takk!!:bonk:

Jeg håper babyen arver min sambos gode sovehjerte, og ikke min søvnløshet!!

Hilsen en frustrert Stinemor (33+6)

lotus
05-09-2002, 13:05
Jeg vet veldig godt hvordan du har det! I hele sommer (siden varmen satte inn) har det vært en mare å få sovet for meg også - det er så jeg gruer meg når kvelden kommer, fordi jeg vet hva som venter...

Trodde det skulle bli bedre nå som det er litt kjøligere om nettene, men en gang ei... Nå skulle jeg nemlig hatt en KRAN til å hjelpe meg å snu meg i senga - er diger som et hus og HELE kroppen verker når jeg har sovnet pal i en stilling...

Lyspunkt for deg, Stinemor - du kan sette deg ved PC'en - det kan ikke jeg for den står på soverommet vårt....:leiseg:

Håper du får en bedre natt i natt - og husk - nå er det ikke lenge igjen!

Medfølende :stakar: fra lotus, t-29

*Trixie*
05-09-2002, 17:05
Er der jeg også. Heldigvis er det ikke så lenge igjen (term. 2 okt) men med bekkenløsning og influensa så er jeg ganske lei ja. Men tror ikke det nytter å bare ligge der hvis du ikke får sove, prøv å stå opp, les litt i en bok, bruk pc en (hvis du har mulighet) eller se litt på tv, alt ettersom åssen muligheter du har.
Lykke til videre, og du skal vite at det er mange i samme sko som deg, heldigvis. :findag:

Rakel
05-09-2002, 18:04
Hei Stinemor!!!

Jeg vet hvordan du har det,sliter med at det er for varmt,må ta meg en kald durs før jeg leger meg,da har jeg lettere for og sove, og også plaget med kvalme halsbrann,og ikke minst stive hofter.
Nå har jeg også fått influensa,Iriterende liker ikke og sove bort dagene heller.
Det blir vel bedre nå som den værste varmen er over,også er det jo ikke så lenge i gjenn av svangerskapet heller, og så blir det jo så spennendet og bli mamma,det er vært alle plagene i alle fall.

Hilsen Rakel termin 17 0ktober

Puncky
06-09-2002, 00:55
Jeg sover ikke veldig godt om natta jeg heller... Mest fordi jeg ikke får lagt meg godt til rette. Men også for at tankene svirrer.... Sliter med bekkenløsn og ryggsmerter...Men klarer heldigvis å sove litt, slik at jeg ikke blir helt i bakleksa...

Jeg har funnet ut for min del, at jeg må legge meg når jeg er stuptrøtt. Ikke for at klokka er f.eks elleve , men for at jeg er trøtt. På den måten så unngår jeg å bli liggende å vri meg altfor lenge...

Dersom du har muligheten til det, så er et råd at du tar noen siestaer på dagen. På den måten så får du i alle fall slappet av litt...

Må bare ønske deg lykke til, vi får holde ut, ikke så lenge igjen nå!

Mange gode :stakar: fra Puncky (T-29)