Stinemor
05-09-2002, 05:07
Jeg har sliti med søvnen i hele svangerskapet, og begynner nå å bli ganske frustrert!!!
Jeg har kynnere hvert 5. minutt, diverse vondter både her og der, babyen presser konstant på blæra, det er for varmt, det er for kaldt, det klør her og der, jeg har "maur" i kroppen og er superrastløs, jeg er kvalm, har halsbrann, og ligger med mine humørsvingninger og depresjoner og tenker fæle tanker....
Og i tillegg så snorker sambo!!!:eek:
Er det rart søvnen uteblir???:???:
Det er fint å trene litt på nattevåk til babyen kommer, men da er jeg jo i alle fall våken av en grunn (amming, gråting e.l.). Ikke fordi jeg bare ikke får sove!!! Jeg blir så sint og frustrert at jeg holder på å gå på veggen!!!!!
Er det flere enn meg som har det slik for tiden?? Og ikke minst:
ER DET NOEN SOM HAR GODE RÅD???? Alle forslag mottas med takk!!:bonk:
Jeg håper babyen arver min sambos gode sovehjerte, og ikke min søvnløshet!!
Hilsen en frustrert Stinemor (33+6)
Jeg har kynnere hvert 5. minutt, diverse vondter både her og der, babyen presser konstant på blæra, det er for varmt, det er for kaldt, det klør her og der, jeg har "maur" i kroppen og er superrastløs, jeg er kvalm, har halsbrann, og ligger med mine humørsvingninger og depresjoner og tenker fæle tanker....
Og i tillegg så snorker sambo!!!:eek:
Er det rart søvnen uteblir???:???:
Det er fint å trene litt på nattevåk til babyen kommer, men da er jeg jo i alle fall våken av en grunn (amming, gråting e.l.). Ikke fordi jeg bare ikke får sove!!! Jeg blir så sint og frustrert at jeg holder på å gå på veggen!!!!!
Er det flere enn meg som har det slik for tiden?? Og ikke minst:
ER DET NOEN SOM HAR GODE RÅD???? Alle forslag mottas med takk!!:bonk:
Jeg håper babyen arver min sambos gode sovehjerte, og ikke min søvnløshet!!
Hilsen en frustrert Stinemor (33+6)