PDA

Vis full versjon : Jeg måtte bare...

Camelia
05-09-2002, 11:26
God morgen!

Det hadde vel tatt seg ut, vel, at jeg kom til legen i uke 10-12, strålende lykkelig og gravid, hvorpå legen sier forsiktig: "Neeei, du er ikke gravid...du har nok ikke vært det heller..." Det hadde vel tatt seg ut! :eek: Så jeg måtte bare ta en test til! Hadde faktisk begynt å tvile litt de siste par dagene...

Den forrige testen var megasvak (men så hadde jeg drukket bøttevis med vann for å bli tissetrengt :uff: ), men denne gangen testet jeg med morgenurin og streken ble knallblå og tjukk! :D

Så folkens, jeg kan vel bare se framover i retning av symptomer snart jeg også... :)

Forresten, i natt drømte jeg at jeg kjente spark. Det var så virkelig at jeg er enda usikker på om det var en drøm... (tarmene, kanskje? :p ). Det var virkelig harde spark! Jeg hadde nærmest glemt hvordan det var å kjenne spark fra en baby, men nå husker jeg det klokkeklart! Deilig drøm, egentlig...

Hampus
05-09-2002, 11:57
Hei Camelia!

Hihihi! Så du måtte ta en test til! :D Ja, det er godt å være på den sikre siden! ;)
Nå kan du slappe av og bare vente på symptomene! :kidoki: *sender over litt trøtthet og kvalme*

Herlig drøm forresten! :) Gleder meg virkelig til jeg kan kjenne liv! :klapp: Det er en herlig følelse!

:findag:

7+5 i dag!

siw26
05-09-2002, 13:48
Hehe.. Den tanken har jeg òg hatt:)
Gravid du? nei.... syns jeg hører legen:p

Skal sende over litt ømme bryster til deg jeg! Har visst nok av det om dagen selv;)

Hang
05-09-2002, 14:20
He, he :D :D
Det samme gjorde jeg i går før jeg dro til legen.

Selleri
05-09-2002, 20:18
:) :) Joda, jeg har tatt min del av testene jeg og - du er ikke den eneste! Det er liksom litt uvirkelig sånn til å begynne med! :)

Saga
05-09-2002, 21:34
Har ikke tall på hvor mange CB tester jeg har tatt:D
Jeg testet også like før jeg dro til legen....sånn for sikkerhets skyld.....:p

pirelli
05-09-2002, 23:56
Må nok ta en test til før jeg skal til legen jeg også, for jeg skal ikke dit før i uke 14, kjempe leeeeeeenge å vente :uff:

Har heller ikke noe særlig plager, bare litt trøtt og litt svimmel innimellom. Sist husker jeg at jeg var bitte litt kvalm, men den kvalmen har heldigvis ikke dukket opp enda.... håper jeg slipper også :)

Cazandra
06-09-2002, 00:00
*sniker fra Marsklubben*

Hadde den samme tanken på første legekontrollen etter jeg hadde levert urinprøven!
Var redd for å bli innkalt og så høre at JEG var da ikke gravid:gal:

MEn jeg var visst det!

Og vet dere hva:o :p :o :p
Tok en ny test på Tirsdag:p
Og den var KJEMPEBLÅ :klapp:

Tror det ikke ennå jeg:uff:

11+3