PDA

Vis full versjon : Idag reiste samboeren min!

Lillegull
05-09-2002, 11:47
Heisann!
I dag reiste samboeren min bort i jobbsammenheng, og han kommer ikke hjem før tirsdag kveld. Heldigvis ser vi hverandre da, før jeg reiser onsdag morgen.

Onsdag er den flyturen jeg gruer meg sånn til, mellomlanding i Amsterdam (men det er vel ikke noe terrormål??). I går leste jeg i Aftenposten at det var økt terrorberedskap pga symbolverdien av å kapre et nytt fly den 11. Skrekk og gru, jeg krympet meg!! Jeg tenker på det hver dag nå, og er så redd så redd, men føler at jeg bare mååå dra siden det er jobb.. :leiseg:

Og så er det det at når jeg kommer hjem fra jobbreisa (etter 5 dager) er det bare 3 dager før samboeren min reiser bort igjen 1 uke. Uhu. Jeg vil ikke!! Føler meg bare så sliten og lei meg igjen..

Og jeg som var så eplekjekk og trøstet CT når kjærsten hennes reiste.. Skrev så optimistisk at man kunne finne på mye gøy og kose seg ekstra osv. Men nå føler jeg meg helt forlatt og litt alene (og tror ikke det blir så gøy likevel..) Sitte alene i det nye huset midt i alle malingsspann, tapetruller og murpuss og kose seg liksom! Ikke har vi fått inn noen TV-kanaler, jeg finner ikke esken med video'n, og er så sliten at ikke orker å finne på så mye/gå ut og sånn.

Idag betuttet hilsen fra L.

Mo & Nurket
05-09-2002, 12:50
Det er jo ikke så lett å være alene så mye som du må fremover, og at skrekken for å fly er større mtp 11.september. Men du kan jo ihvertfall være sikker på at sikkerhetstiltakene er ekstremt gode denne dagen! Men det er sikkert en fattig trøst akkurat nå. Jeg er ikke så tøff i maska selv når det gjelder å fly, og prøver i det lengste å unngå å måtte reise til Danmark for tiden i forb. med jobb. Enn så lenge går det greit...

Når det gjelder å bo alene i malingsspann og oppussing er nok ikke det så lett nei. Hvis du er lei og sliten og ikke orker å gå ut, kan du ikke heller be noen på besøk til deg. Noen som forstår hvordan du har det og kan gi litt trøst. Så spiser dere masse is, sjokolade og koser dere litt!!

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Klem fra Mo & Nurket

Mo & Nurket
05-09-2002, 15:29
Denne er til deg Lillegull.

Håper den får deg i litt bedre humør!!

http://www.freefunpages.com/1/365.htm

(Hvis det ikke blir en link må du nesten bare kopiere denn inn i explorer)

Klem fra Mo & Nurket

Lillegull
05-09-2002, 15:50
Tusen takk Mo!
Litt bedre nå! Så koselig at du la inn en link til kort. Nå driver babyen min og turner inne i magen, det hjelper også litt på humøret. Jeg tror jeg skal shoppe inn poser med kakao og et ukeblad før jeg går hjem i dag - og så legge meg rett ut på vårt nesten (hittil) eneste møbel i stua; sofaen. Og så planlegger jeg å pakke ut 2 kasser (og kanskje jeg finner video'n??)

Pelen
05-09-2002, 15:52
Hei Lillegull!

Snikleser Pelen fra februarklubben her. Jeg skal selv fly den 11. september (til Barceolona). Jeg tenker som så, at det helt sikkert er mindre sannsynlighet for at det skjer noe den dagen enn alle andre dager. Sikkerhetskontrollene er sikkert mye mer nøyaktige enn ellers. Og Amsterdam er sikkert helt uintressant. Nederland har ikke noe som jeg tror interesserer terrorister.

Klem Pelen

Marielle
05-09-2002, 19:24
Burde det ikke være forbud mot at våre menn forlater oss gravide mer enn en dag eller to? Og forbud mot at arbeidsgiverne våre kan sende oss ut på oppdrag ut i verden i denne tida (bortsett fra det vi virkelig har lyst til å reise på da)? Alle burde skjønne at vi trenger våre menn hjemme når vi vagger rundt med barn i magen.

Dessuten burde noen snart starte et "lei-en-gravid-venninne-for-en-kveld"-byrå for oss som blir alene hjemme, har venner som er veldig opptatt og ikke kjenner noen andre som er i samme situasjon. Forretningside???

Og jeg har iallefall ikke dårlig samvittighet for at mannen min ikke en gang tenke på å reise til Østerrike med gutteklubben sin forrige uke, eller at han har måttet kutte ned reisevirksomheten på jobben til et absolutt minimum. Sånn er det bare!

Marielle og Lykkeliten (20 uker i dag)