Vis full versjon : Aktivitet og fødsel
Cazandra
26-03-2003, 15:41
Nå lurer jeg på om det har noe med aktivitet å gjøre om man får før eller overtiden???
Sist jeg gikk gravid var jeg i kjempeform...var med på alt! Badet, gikk turer og hadde lite å utsette på formen!
Fikk 10 dager før!
Denne gangen er jeg mere trett, bekkensmerter og sløv.
Nå er jeg 2 dager over tiden!
Hva med dere:???:
T+2
Ca en uke før fødsel så gikk liksom all lufta ut av meg. Jeg blei sliten og lei og orka nesten ingen ting. Martin kom dagen før min termin og en dag før ul-terminen. Han var da perfekt fullbåren, ifølge jordmor. Vernix var borte (bare bittelitt igjen under armene) men han var ikke tørr.
Du hadde ikke noe alternativ for oss som faktisk fikk på termin...
Har vært veldig aktiv i de to forrige svangerskapene, men fødte henholdsvis 16 og 6 dager over...
Tidligere Bruker
26-03-2003, 19:53
Jeg har vært lite aktiv pga bekkenløsning, og har fått noen dager før termin.
:klem:
Filifjonk
27-03-2003, 14:32
Var lite aktiv med min første og fikk akkurat på termin. Var enda mindre aktiv med min andre og gikk 1 uke over tiden. Og nå kommer jeg til å være enda enda mindre aktiv.. så nå er jeg spent på om babyen kommer før tida..
Jeg var veldig aktiv med førstemann og da gikk vannet seks dager før ul-termin. Dette stemte med min egen termin. Har nå knapt 4 uker til ul-termin og har nettopp trappt opp treningen. Spennende å se om det gjør at jeg føder før termin også denne gangen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.