Vis full versjon : Noen aktive her inne?
Er det ingen kommende fedre som er her inne? Har sett en del som er på nett her, men aktiviteten på dette forumet er nokså labert - det er sikkert en del som vi alle lurer på enten det er 12+3 eller 21+6, så hva hindrer oss i å diskutere litt? :???:
:kidoki:
Lilleludo
26-03-2003, 20:57
Hei hei, fint og se at det er litt aktivitet her nå. Har vært uten nett en stund med det er nå fikset. Venter en liten jente (95 % sikkert) og er nå 18+3 på vei. Kan fortelle at jeg/vi kjente de første sparkene i helgen, kjentes ut som små bobler som sprakk, en utrolig fin opplevelse.
Var på den obligatoriske ultralyden på mandag, 10 fingre, 10 tær, rygg, lunger, nyrer etc. alt er i den skjønneste orden, og vi kan senke skuldrene litt.
Håper flere kommende fedre skriver inn her slik at vi kan utveklse erfaringer etc,
Det er noen visninger av nye innlegg her inne, men hadde det vært like mange svar som visninger - hadde ting vært litt bedre.
:kidoki:
Så bra den "obligatoriske" er overstått. Ingenting er så fint som å få vite at alt er som det skal. Vi har en liten krabat som har innredet danseskole i magen - virker som det blir en :baby: med sans for jazz ballett eller alternativ dans
Blir nesten :gal: av å se på...
*LOL*
Lilleludo
30-03-2003, 21:13
Godt og høre at krabaten rører på seg. Vi merker mest "dansing" etter at mor har spist mat og når vi hører på musikkk (helst litt høyt).
:klapp:
Kjøpte barnevogn på fredag, og Babybjørn bæresele på lørdag, så nå er vi klare til og trille å bære den vesle når den tid kommer.
19+0 og håper at alt går bra
:D
jeg er det. Har akkurat reg. meg. Viste ikke at det fantes en slik side for oss fedre eller snart fedre. Vi trenger jo noe sånt vi og som må overleve med disse damene. Hmmmm dem er ikke alltid like enkle og ha med og gjøre :( men men..
Dama mi er 4+4 på vei i dag. eller i går når jeg ser på kl.
Har gått opp 5 kg alt hmm noen som har vært borti noe av det samme?????
Virilius
11-04-2003, 17:36
Hei Harley.
Gratulerer med graviditeten!
Jeg skal bli pappa den 19 desember:D lurer på om
det kan bli:baby: :baby: :cool: ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.