Vis full versjon : Magen/livmora strammer seg periodevis/blir helt hard
Tidl. bruker
12-08-2008, 23:20
Ja, som tittelen beskriver så har jeg i den siste tiden begynt å kjenne at nedre del av magen/livmora jevnlig strammer seg og blir helt hard. Kommer dette av at ungen flytter på seg og legger seg helt i front, eller er det andre årsaker til dette? Når det skjer kan jeg legge hånda lett på magen og kjenne at den strammer skikkelig, akkurat som om om det er en oppblåst ballong der inne på grensen til å eksplodere. :knegg: Dette er langt i fra komfortabelt, men det gir seg etter relativt kort tid.
Det er kynnere og rett og slett musklene i livmoren som trekker seg sammen. Så lenge det ikke er altfor mye av det og/eller det kommer jevnlig er dette bare sunt. :jupp:
Høres veldig ut som kynnere. Helt vanlig i såfall!! :jupp:
... og der var Sita raskere enn meg. Sånn går det når man skal skrive med en hånd fordi man har en kynner selv og holder andre hånda på magen :knegg:
Tidl. bruker
12-08-2008, 23:23
Jeg trodde kynnere skulle være helt annerledes jeg.... :rødme: For det er ikke direkte vondt/smerter, men svært ubehagelig at den blir sååå stram slik at den nærmest presser på. Til og med sambo kjente hvor stram magen var da han forsiktig la hånda nedpå en gang det skjedde....
Ja, det er typisk for kynnere. Det kan være svært ubehagelig, men skal ikke gjøre vondt. Jeg blir litt uvel når det strammer som verst. Det er helt naturlig og viser bare at livmoren jobber med saken :D
Kynnere skal ikke være direkte vonde, men jeg synes absolutt de er meget ubehagelige. OG gubben kan kjenne de ja! JEg blir gjerne litt svimmel og får hjertebank.
Tidl. bruker
12-08-2008, 23:32
Men da har jeg sannelig lært noe nytt i dag også. Takk for utrolig kjappe svar, dere. :jupp: Og jeg som var sikkert på at når folk snakket om kynnere så var det en følelse hvor man kjente noe som vibrerte på en måte. :knegg: :rabla: Jaja, men sann. :knegg: *LITT blond må jeg få være* :rødme:
Alltid godt å lære nye ting. :D Grattis med kynnere :blomst: :knegg:
Her lærer vi av hverandre hver dag :klemmer:
Tidl. bruker
12-08-2008, 23:34
Alltid godt å lære nye ting. :D Grattis med kynnere :blomst: :knegg:
:knegg:
Sirkeline
12-08-2008, 23:38
Og jeg som var sikkert på at når folk snakket om kynnere så var det en følelse hvor man kjente noe som vibrerte på en måte. :knegg: :rabla:
Du veit at når du bruker dildo som gravid, skal du skru AV vibratoren...
Tidl. bruker
13-08-2008, 08:27
Du veit at når du bruker dildo som gravid, skal du skru AV vibratoren...
Damn!! :knegg::knegg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.