Vis full versjon : Nattens drøm om føtter i/ut av magen...
Jeg har tydeligvis blitt påvirket og kanskje blitt litt misunnelig på de som forteller at de kan se og kjenne føtter og hender utenpå magen.
For inatt har jeg virkelig drømt! Også så livaktig da!
Jeg drømte at ene foten kom tydelig frem. Konturene var helt tydelige. Den stakk rett ut fra magen med bare huden min rundt. (nesten litt grotesk egentlig når jeg tenker meg om...) Jeg koste med den og masserte forsiktig. Kunne til og med telle tærene!
Jeg var helt fascinert i dag tidlig og stirret på magen og kjente, men neida, det var nok bare en drøm. :lol:
(30+4)
Hihi, så koselig!
Jeg kan stort sett bare klappe småen på stumpen, for h*n elsker å gnikke den utover ved siden av navlen min... Jeg har heller ikke enda sett en fot klart og tydelig, men de sier jo at det skjer først i slutten, når babyen har virkelig dårlig plass der inni. Og jeg lurer på hvordan det DA skal bli, for vi har stadig vekk noen små diskusjoner, jeg og den lille, om at det ikke blir bedre plass der inni uansett hvor mye krabaten prøver å tøye magen min!! :D
Ellers så misunner jeg deg som har sovet såpass mye at du har drømt... *gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp* Eneste jeg drømmer om nå er senga mi, for natta har vært pyton med bittelite søvn og en sinnsyk vond leggkrampe - har enda vondt i leggen min!
Hei Magedamen
Det er nok ikke bare du som ikke har sett hender og føtter!!! Men drømmer det har jeg!!
I natt vekket min samboer, tok tak i skuldrene hans og begynte og riste han, mens jeg sa - SI HVA DET BLE, SI HVA DET BLE!!!
Da hadde jeg drømt at han og jordmor, satt med en nyfødt baby i armene og lo, fordi de visste hvilket kjønn det var og det visste ikke jeg!!
Snakk om å være spent på om dette er en gutt eller ei jente!
Klemmer fra Katta
Jeg vet jo at vi får en jente, så min sambo og jordmor trenger ikke sitte og le hos meg. Fysj, så slemt!
Og Kame, joda, jeg sover bra når jeg sover. Er bare nokså lei av å våkne så mye. Er det ikke doturer så er det ryggen vekker meg når jeg skal snu (les velte) meg i sengen.
Lurer på å kjøpe sengetøy av silkelignende materiale sånn at jeg mer kan gli rundt i sengen liksom. Tror ikke det er så dyrt heller hos Kid eller Sengetøylageret.
Og jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg GLEDER meg til å sove på magen!
(30+4)
Jeg har også fått tips om silke eller sateng sengetøy, eller pysjamas. Pysjamasen er også fin å ta med seg på sykehuset, kan hende at vi trenger litt hjelp til å gli ut av sengen de første dagene etter fødselen også.
Jeg gleder meg til jeg føler meg litt mer atletisk igjen!!!
Klem fra Katta
Joda - her drømmes det også! Ikke om en for eller hånd. Neida, om fødsler! I natt fikk jeg trillinger. To gutter og ei jente. Våknet relativt brått i morges og heiv meg over sambo: "det KAN ikke være flere en to der kan det?". Kan tro han lo! Det holder liksom med de to jeg har på gang ;)
Dee og gutta, 29+5
:baby: :baby:
Storemy The first og Katta!
Jeg kjøpte sånn silkelook på kid betalte 85,- og det fungerer fint eneste er at det er ganske varmt syns jeg. det er vel kanskje derfor ekte silkesengesett er såpass dyrt?? men anbefales på det sterkeste altså.
Mannen min fikk rare drømmer etter UL, han drømte bl.a. at babyen voste ut av magen min istedetfor å bli født! Svangerskapet varte i ca. 2 år hvor mer og mer av babyen løsrev seg fra meg gradvis for til sist å være helt løsrevet. Spooky, men kanskje er det slik det føles for fedre, at selv etter fødselen er babyen endel av oss?
Ang. soving og bekkenløsning har jeg funnet ut at sommersoveposen min er veldig glatt, tynn og fin. SÅ jeg har brettet den ut og sover oppå den med dyna over meg. Da glir jeg lett rundt når jeg snur meg i søvne. Sover mye bedre etter det.:klapp:
Koala 25+3
Tidl. bruker
05-09-2002, 16:41
.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.