PDA

Vis full versjon : Au og æsj!

mamman til lillegutt og spiren
23-08-2008, 19:46
:urk: Jeg har kjempevondt i magen - på høyre side. I tillegg er jeg kvalm (men det har jeg jo vært i ei uke) og har diarè!! Nå syns jeg skikkelig synd på meg selv -også er jeg jo selvfølgelig redd for at det skal være noe med den lille spiren :angst:Noen som kan berolige meg ??

Tidl. bruker
23-08-2008, 21:00
Først blir jo spørsmålet, hvor langt er du på vei? Siden du skriver "spiren" gjetter jeg meg frem til at du kankje er under 12 uker på vei? Om du er redd for at noe skal være galt med spiren så burde du nok kanskje tatt en tur til legen for en undersøkelse? Det er nok h*n som i dette tilfellet vil være den beste til å berolige deg, tenker jeg. ;) Magesmerter og kvalme kan jo desverre i verste tilfelle tyde på at noe er galt, og det skjønner jeg langt i fra beroliger deg noe, men det kan jo også rett og slett bare være noe så enkelt som omgangsyken? Kvalme er jo langt fra uvanlig når man er gravid, og man kan også oppleve magesmerter som følge av feks at man kjenner livmoren som strekker seg....

23-08-2008, 21:04
Jeg tok i grunn en ibux til slutt for det gjorde så vondt - det må vel være lov...? Nå har jeg fått i meg litt Elias potegull så nå føler jeg meg ganske bra i grunn :)

Bea81
23-08-2008, 22:59
Jeg tok i grunn en ibux til slutt for det gjorde så vondt - det må vel være lov...? Nå har jeg fått i meg litt Elias potegull så nå føler jeg meg ganske bra i grunn :)

Ikke at jeg tror det er farlig med én tablett, men Ibux skal ikke brukes når man er gravid! Bra du føler deg bedre!

24-08-2008, 10:30
Okey, ikke ibux altså. Takk for oplysningen :) Men paracet kan jeg ta eller?? Hvis jeg trenger altså... høres ut som jeg er pilleavhengig her :) Er bra igjen nå ser det ut til - bare normal mårrakvalme ;)

Bea81
24-08-2008, 10:42
Ja, Paracet er greit!

24-08-2008, 10:44
Takk takk :)