Vis full versjon : Hjelp,liten blødning i uke 5?
Uff,sitter med en dårlig følelse at dette kan være en sa eller tante rød som er på vei..
Det er vel ikke normalt å ha en liten blødning nå?
Det er bare spotting/lys rosa blod.
Så enten så er det en sa eller mensen som er på vei,fordi jeg trodde jeg hadde en festeblødning for et par uker siden,men det var nok en sa det da? Og mensen som trolig kommer nå?
Kjedelig dette. :urk:
ikkemille
06-09-2008, 12:57
Skjønner at du blir bekymret, men det trenger ikke bety noe som helst. Jeg hadde også sånn i uke 5, men er nå i uke 35...
Jeg hadde en sparsom blødning (varte toppen ett døgn) i uke 6. Er fremdeles gravid. :)
Men man kan jo aldri si aldri. Det kan ta seg opp (at du begynner å blø mer). Jeg hadde en SA i uke 5-6 en gang, som begynte med misfarget utflod, for så å utvikle seg til noe som lignet en kraftig mens.
Håper alt går bra! :klemme:
Takk for svar. Det skal sies at dette kom etter sex idag morres,glemte å nevne det jeg.
jeg hadde også blødning i uke 5. helt uskyldig og det er ikke unormalt.
JM har sagt til meg at det er ikke unormalt å få blødning etter sex. så jeg tror nok du kan slappe helt av:)
Jeg har også hatt blødning/spotting et par ganger i løpet av svangerskapet. Jeg var til innvendig ul og gyn.undersøkelse og de fant ut at jeg bare hadde veldig ømfintlige slimhinner. Det er ikke uvanlig å kunne blø litt i forbindelse med sex nei. Men en kan jo ikke være 100% sikker. Følg med på om blødningen øker eller du får smerter også. Legene kan uansett ikke gjøre noe fra eller til om det skulle være en sa.
Håper virkelig dette går bra:snill: Lykke til!
Hadde liten blødning i uke 5 etter skikkelig kraftig hosteanfall.
Nå sparker det skikkelig i magen i uke 25 ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.