PDA

Vis full versjon : Kontroll idag!

Lillann
05-09-2002, 14:46
Hei alle sammen !
Snart skal jeg på min første ultralyd etter at jeg fikk vite at det var to!
Både gruer å gleder meg...... Er redd for at ikke alt er som det skal være.... Men det er sikkert det!?!?:uff:
Sønnen min på tre sier at det er en til der....men håper det bare er to enda:)
Skriver etter på å sier hvordan det gikk!!

Klem fra Lillann

Beate
05-09-2002, 16:54
Lykke til, Lillann!!

Blir spennende å lese rapport fra deg etterpå:)

Lillann
05-09-2002, 19:13
Hei igjen!
Alt gikk bra,det var heldigvis enda "bare" to der:latter:
Jeg fikk jo vite at det var to når jeg var 19 uker på vei,da var jenta en uke mindre i størelse enn gutten. Men nå var de like store:klapp:
Deilig å se og høre at alt var bra!!!!!!:)
Var litt usikker/redd,synes ikke jeg merka den ene noe særlig. Men det viser seg at en uroer seg unødvendig...heldigvis!!!:cool:

Stor klem fra Lillann:findag:

lotus
06-09-2002, 12:43
Så flott at alt er bra, da! :)

Dette med å kjenne liv fra en eller begge, er noe vi alle bekymrer oss over, tror jeg. Jeg kan fremdeles få sånne tanker, selv om jeg nå kan se hvor de ligger - for magen er så spent...:gal2: .Det føles som litt av et ansvar at man skal kjenne liv fra begge og være monitor for hva som skjer inni kroppen vår - de færreste av oss har jo opplevd dette før!

Som regel går alt bra!

Mine har forresten også variert litt i størrelse, og siden det er gutt og jente, er visst dette veldig normalt.

:findag: fra lotus, 36+2

Hoppe74
08-09-2002, 03:53
Jeg og har bekymret meg for om det skulle være en tredjemann der hver UL :bonk:

Så hver gang har sambo spurt.... det er ikke en til der vel, dere er sikre på det....:p Men nå er vi sikre, har sett dem noen ganger nå, så om det er en til gjemmer h*n seg godt :D

Så fint at alt gikk bra med UL kontrollen ellers :klapp:

Hilsen Hoppe74 :baby: :baby: 29+1

Tilden
08-09-2002, 19:27
Godt å høre at alt er bare bra!! Vi har også vært "bekymret" for om det skulle gjemme seg en til der inne, men neida - vi får bare to :)

Klem fra Dee og gutta, 30+2
:baby: :baby:

Lillann
08-09-2002, 21:37
Ja, en kan jo bli litt engstelig....Det kjennes noen ganger ut som det er ti:latter:
Selv er jeg jo bare litt over 23uker,lurer veldig på hvordan det blir etterhvert. Merker dem jo så veldig godt nå mener jeg!:)

Klem fra Lillann