PDA

Vis full versjon : Flekk på hjernen..

xina
05-09-2002, 15:47
Hei,hei.

Var på UL på tirsdagen og fikk en ubehaglig opplevelse..Legen sa det var flekk på hjernen på bebbin vår og sa vi måtte på riksen og det som var.Vi ble da selfølgelig veldig redde!
Han ringte riksen for og få time til oss,men da sa han på riksen at flekk på hjernen var så vanlig at det opplyste di ikke om en gang...og at sannsynligheten var VELDIG liten for at det var noe galt..Hadde jeg vært over 35år,så hadde de ville sett på det på riksen..
Bebbin ellers hadde det helt fint...hodet og lårbein stemte overens og alt var i skjønneste orden ellers.
Men jeg sitter da her redd alikevel da...Ringte og bestilte privat UL,så jeg skal på det imorgen..
Er det noen andre her som har hørt om noe lignende?

Klem fra Xina (18+6)

Beate
05-09-2002, 17:57
Jeg har ikke hørt om dette, men vil ønske deg lykke til.
Tror nok du kan stole på legene på Riksen. De sitter nemlig med ultralyd hele dagen HVER dag, så de vet hva de snakker om!:)

Pelen
05-09-2002, 18:04
Jeg har ikke noe svar, men jeg vil gi deg en :stakar:

Pelen

xina
06-09-2002, 20:21
Heisann..

Idag var jeg på ny UL og det gjikk kjempefint.
Han ringte spesialister i trondheim om flekk på hjernen og der sa di at di har forska på det i 11 år,men alle som var under 35år hadde født velskapte unger,så jeg skulle ikke bekymre meg.
Det var mange % som di såg det på på UL,men di opplyste ikke om det,for det er så vanlig og di føder friske barn.
Så nå kan jeg endlig sove gått til natta.
:klapp:
Jeg håper andre slipper og bli skremt til ingen nytte som meg..Har hatt noen j..... dager kan man si,men det endte gått.
Nå skal jeg kose meg og nyte svangerskapet og håpe på at alt er ok når barnet kommer. :)

Takk for koslige svar som jeg har fått. :)

Klem fra Xina 18+6

Pelen
06-09-2002, 22:29
Så bra Xina!!!

Jeg har tenkt på deg i dag!

:klapp: :klapp: :klapp:

Klem Pelen